نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 ارديبهشت 1399 - 13:03
دکتر کشمیری خبر داد:

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به شناسایی ۱۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان بوشهر گفت: تا کنون ۱۴۶ بیمار بهبودی قطعی یافته‌اند.

تایید ابتلای ۱۰ مورد جدید به کرونا در استان بوشهر

 

نوای جنوب: دکتر سعید کشمیری بیان کرد: با تایید آزمایشگاه تشخیص کرونا در بوشهر، ۱۰ مورد جدید کرونا در استان بوشهر شناسایی شد.

وی افزود: از ۱۰ بیمار جدید، یک مورد در شهرستان بوشهر، ۶ مورد در شهرستان دیلم و سه مورد در شهرستان دشتستان به ثبت رسید که همه آن‌ها در مراکز بیمار یابی شناسایی شده‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: از مبتلایان جدید، در شهرستان بوشهر آقایی ۴۰ ساله، در شهرستان دشتستان دو خانم ۳۷ و ۳۱ ساله که سابقه سفر داشته‌اند و یک آقای ۲۴ ساله، و در شهرستان دیلم نیز چهار آقای ۸۳، ۲۰، ۴۷ و ۲۵ ساله و دو خانم ۵۴ و ۹ ساله که همگی از یک خانواده و در ارتباط با مورد مثبت بوده و سابقه سفر به استان آلوده را داشته‌اند شناسایی شدند.

وی بیان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۲۶۷ نفر) شامل ۱۴۰ مرد و ۱۲۷ زن، تا کنون ۱۴۶ نفر از آنان بهبودی قطعی یافته و ۹۸ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۲ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار