نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 فروردين 1399 - 13:13
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون 135 نفر از آنان بهبود یافته یا با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تاکنون 135 نفر از آنان بهبود یافته یا با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند.
ابتلای 5 نفر دیگر به کرونا در استان بوشهر/ فوتی ها به 9 نفر رسید

 بوشهر، سعید کشمیری ظهر امروز در رابطه با آخرین امار مبتلایان به کرونا در استان بوشهر، اظهار داشت: پنج نفر به لیست مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر افزوده شده‌اند که متأسفانه از این تعداد یک نفر فوت شده است و آمار فوتی‌های کرونا در استان بوشهر به 9 نفر رسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تصریح کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز جمعه 22 فروردین 157 نفر شامل 86 مرد و 71 زن است.

وی گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (157 نفر) تاکنون 135 نفر از آنان بهبود یافته یا با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت هستند و 13 نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

کشمیری عنوان کرد: از پنج بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، گناوه 1 مورد، کنگان 1 مورد، دیر 1 مورد و دشتستان 2 مورد بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اضافه کرد: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، دور همی و مهمانی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.

وی بیان کرد: جان همه انسان‌ها باید برایمان مهم باشد، با تردد غیرضروری جان کسی را به خطر نیندازیم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار