نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1399 - 11:40
با ارسال نامه

نوای جنوب: استاندار مدیر، مدبر و نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان بوشهر ؛ همگی ما شاهد تلاشها و مدیریت عالی حضرتعالی در سطح استان در امورات گوناگون خصوصا مدیریت درخشان و ماندگار شما در نجات استان از حیث بیماری کرونا بوده ایم.

نوای جنوب:سمه تعالی


جناب آقای گراوند استاندار محترم و تلاشگر استان زرخیز بوشهر

 با احترام و عرض ادب به استحضار حضرتعالی میرساند:

 برابر فرمایشات گهربار حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری؛ کشاورزی محور استقلال، توسعه و اشتغال است و این سخن در طول سالیان متمادی  سرلوحه تمامی برنامه ها، تصمیمات کلان و سیاست گزاری های دولت ها در بخش کشاورزی بوده است.
همچنین لزوم تحقق، متجلی و بارز شدن این شعار در سال اقتصاد مقاومتی و سال جهش تولید بیشتر نمود پیدا مینماید.

 استاندار محترم؛ مستحضرید که کشاورزان محترم و زحمت کشان بخش کشاورزی درسطح استان بوشهر با وجود تمام مشکلات و کاستیها و بی مهری های مسئولین و.... لیکن با عرق جبین و کوشش خستگی ناپذیر در طول سال در حال سعی و تلاشند تا ماحصل و دسترنج خویش را به شکل فرآورده و محصول به فروش رسانده وازاین طریق امرار معاش و ارتزاق نمایند.

 یکی از محصولات محوری و استراتژیک در سطح کشور محصول گندم است که درحال حاضر فصل و موسم برداشت آن در استان زرخیز ما رسیده است ولی متاسفانه شاهد کم لطفی، بی مهری و بعضا بی توجهی و کاهلی برخی از مسئولین امر خصوصا متصدیان خرید در جهت فراهم آوردن شرایط لازم و تمهیدات آسان جهت تسریع در خرید و تحویل گندم تولیدی از دست خود کشاورزان و بدون واسطه و دلال هستیم و با دلایل و بهانه های بعضا غیر کارشناسی و واهی و به قصد و نیت ایجاد دردسر و....موجب ناخرسندی، ناراحتی و سرخوردگی قشر زحمت کش و تلاشگر کشاورزان استان را فراهم آورده اند.این امر منتج به رشد دلالی و رویش پدیده واسطه گری در محل سیلوها و مکانهای خرید گندم گردیده و آنان با خیال راحت دسترنج چندماهه کشاورزان را با قیمتی کمتر خرید و بدون رعایت ضوابط تحویل مراکز خرید میدهند.

 استاندار مدیر، مدبر و نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان بوشهر ؛ همگی ما شاهد تلاشها و مدیریت عالی حضرتعالی در سطح استان در امورات گوناگون خصوصا مدیریت درخشان و ماندگار شما در نجات استان از حیث بیماری کرونا بوده ایم.

 لذا ضمن آرزوی توفیقات الهی برای حضرتعالی و سایر خادمین به نظام اسلامی از محضرتان استدعا میگردد همچون گذشته به یاری و مساعدت قشر تلاشگر وضعیف کشاورز همت نمایید و دستورات لازم را جهت رفع محدودیتها و مشکلات حاصله همچنین تسریع  و تسهیل در امر خرید و تحویل گرفتن گندم تولیدی کشاورزان و کوتاه کردن دست دلالان در مراکز خرید و عدم بهانه گیریهای کاذب از جانب متصدیان مراکز خرید را امر به ابلاغ فرمائید.

تسریع در اجرای خواسته موجب تکریم،تقدیر ومزید امتنان خواهد شد.

 

                                                                با تشکر و سپاس فراوان


جعفر جعفری دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر

 











کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گندم

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار