نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1399 - 15:46

نوای جنوب: رییس اتحادیه نانواهای بوشهر در گفتگو با «خلیج فارس» دلیل این موضوع را اعتراض به افزایش پلمب نانواها توسط مرکز بهداشت می داند.

نوای جنوب:

  صبح امروز (یکشنبه) اغلب نانوایی‌هایی شهر بوشهر بصورت یک دست تعطیل شدند تا مشتریان دست خالی به خانه برگردند.

علی پارسایی، دلیل این موضوع را اعتراض به افزایش پلمب نانواها توسط مرکز بهداشت می داند.

وقتی به پارسایی یادآور می شویم که در شرایط کرونا، رعایت مسائل بهداشتی بیش از گذشته ضرورت دارد و اقدام مرکز بهداشت قابل دفاع است، می گوید: ما درباره نظارت بهداشت حرفی نداریم، اما باید قبل از پلمب، تذکر داده شود.

وی ادامه می دهد: از ابتدای شیوع کرونا و در راستای افزایش نظارت های بهداشتی، 35 نانوایی شهر بوشهر از سوی مرکز بهداشت پلمب شده یا اخطار پلمب گرفته که تقریبا نصف نانوایی های این شهر می باشد.

پارسایی ادامه داد: نانواها از زحمات کادر درمان در این روزها تشکر کرده و درباره اینکه نظارت بهداشتی صورت بگیرد بحثی نیست، اما وقتی ماسک در داروخانه ها کمیاب است، چگونه همه نانواها قادر به تامین آن برای کارگران خصوصا شاطر هستند. ما معتقدیم که باید در بازرسی های بهداشت این مسائل هم دیده و قبل از پلمب اخطار داده شود.

به گفته وی، قرار است تا پیش از ظهر در اتاق اصناف نشستی با حضور مرکز بهداشت در راستای حل این مشکل برگزار شود.

«خلیج فارس» برای پیگیری موضوع با رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر نیز تماس گرفت که فخرایی اظهار داشت: قطعا بازرسان مرکز بهداشت قبل از پلمب نانوایی، اخطار و تذکرات را به کارگران و متصدیان می دهند، اما اجاره دهید تا پس از بررسی، توضیحات تکمیلی منتشر شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
نانوا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار