نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 فروردين 1399 - 10:09
همراهی مردم با توصیه‏‎های پزشکی

نوای جنوب:باتوجه به توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر ممانعت از حضور شهروندان در پارک ها و فضای سبز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بوشهری ها روز طبیعت (۱۳ فروردین ماه) را در خانه های خود گذراندند تا سایه سنگین کرونا بر فضای شهر سایه بیندازد.

نوای جنوب:

باتوجه به توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر ممانعت از حضور شهروندان در پارک ها و فضای سبز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بوشهری ها روز طبیعت (۱۳ فروردین ماه) را در خانه های خود گذراندند تا سایه سنگین کرونا بر فضای شهر سایه بیندازد.

  در سیزدهمین روز فروردین، پارک‌های ساحلی و تفرجگاههای طبیعی استان بوشهر به واسطه رعایت موارد ایمنی مرتبط با کرونا، امسال در خلوت و سکوت فرو رفته‌ بود.

از روزهای قبل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سراسر کشور از جمله بوشهر برای قطع زنجیره انتقال کرونا اجرایی و ترددهای شهری و بین شهری محدود شد.

در همین راستا، تعطیلی پارک‌ ها، بوستان‌ ها و تفرجگاهها نیز جزو این طرح بود تا در روز طبیعت کسی بیرون از خانه‌ ها نیایند و سبب انتقال بیماری نشوند.

پارک‌ها و تفرجگاه های استان به دلیل محدودیت‌های رفت‌وآمد و البته مهمتر از آن پایبندی و درک بالای مردم نسبت به خطر شیوع و همه‌گیری کرونا، امروز خالی از جمعیت بود و این محل ها که می‌ توانست به کانون شیوع این ویروس تبدیل شود، با عدم حضور مردم کنترل‌ شد.

همراهی قابل تحسین هم استانی ها در روز طبیعت و عمل به شعار «در خانه می‌مانیم»، این امیدواری را رقم زده که در روزهای آینده نیز با استمرار این همراهی ها، شاهد نزولی شدن و کنترل روند بیماری در استان باشیم، استانی که به واسطه همراهی خوب مردم، جزو استان هایی با کمترین مبتلایان این ویروس می باشد.



کانال خبری نوای جنوب

مرتبط:
برچسب ها:
سیزده بدر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار