نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1399 - 08:30
با فرارسیدن سوم شعبان

نوای جنوب:شهردار خارگ در پیامی اعیاد سوم شعبان؛ ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز را به عموم شهروندان شهید پرور خارگ، پاسداران و جانبازان غیور تبریک گفت.





 

نوای جنوب: متن پیام ایشان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(س) به نام روز جانباز ، بنیان گذاری فرهیخته و تابناکی است که توانسته است با تاسی از آموزه های پر بار اسلامی و نهضت انسان ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن موثر باشد و افقی روشن را در آتیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

پاسداران و جانبازان عزیز ایران اسلامی نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند و همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن توانسته اند به درستی مدافع مردم و میهن اسلامی مان باشند .

اینجانب فرا رسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم شهید پرور جزیره خارگ و همچنین غیور مردان جانباز و ایثارگر و پاسدار همیشه پیروز و خانواده معظم شهدا، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و عزت و سلامتی همگان را از خداوند منان خواستارم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار