نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 اسفند 1398 - 17:50

نوای جنوب:رئیس اداره فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دیر استان بوشهر گفت: به علت همه‌گیری کرونا و جهت مقابله با شیوع این ویروس، خدمات گردشگری و اجاره خانه به مسافران و افراد غیربومی در این شهرستان ممنوع شده‌است و در صورت مشاهده تخلف، پلمب می‌شود.

نوای جنوب:سید هادی ابطحی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۹ از سوی ستاد مقابله با کرونا لغو اعلام شده و هرگونه خدمات گردشگری و اجاره خانه مسافر تخلف محسوب می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دیر افزود: هیچ اسکانی در شهرستان نداریم و با شهروندانی که به مسافران و افراد غیر بومی اسکان دهندبا همکاری نیروی انتظامی آن مکان پملب خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر اساس گزارش مردمی بر چند خانه مسافر بازدید بعمل آمد و هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته بود و نظارت بر خانه مسافرها در شهرستان توسط بازرسان به صورت مستمر در حال انجام است .

شهردار بندر دیر گفت: طبق دستور العمل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر هرگونه نصب چادر در پارک‌های شهر ممنوع است و اگر مشاهد شود طبق قانون چادر آن‌ها جمع آوری می‌شود.

علی ابراهیمی  افزود: بازار روز (پنجشنبه بازار) این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل و هیچ گونه گشت‌ دریایی در این بندر انجام نمی گیرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار