نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 بهمن 1398 - 23:06

نوای جنوب: شهردار خارگ با صدور پیامی از عموم مردم جزیره مقاوم خارگ برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد .





 

نوای جنوب:شهردار خارگ با صدور پیامی از عموم مردم جزیره مقاوم خارگ برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد .

متن پیام ایشان به شرح زیراست :

بسمه تعالی

بدون شک راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه ای از ایمان، وحدت و اقتدار ملت ایران در حمایت از نهضت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و ارزشهای اسلام است.

انقلاب اسلامی ایران در یوم الله بیست و دوم بهمن ماه ۱۳۵۷ معجزه قرن و مهمترین رویداد در صحنه منطقه ای و بین المللی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود که تحول و دگرگونی عظیمی در عرصه های مختلف در پی داشته و با احیای هویت دینی و ایجاد وحدت و همبستگی اسلامی در گذر چهار دهه ای خود دستاوردهای فراوانی از جمله قطع وابستگی سیاسی و فرهنگی از بیگانگان، خودباوری، استقلال طلبی، عدالت خواهی، رشد اقتصادی و آزادی توأم با مسئولیت انسانی داشته است.

ملت شریف ایران بویژه مردم همیشه در صحنه جزیره خارگ در راهپیمایی بیست و دوم بهمن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور پاسداشت آرمان ها و دستاوردهای این انقلاب الهی و ادامه دادن راه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی  بر حسب وظیفه دینی و انقلابی، با حضور حداکثری خود دسیسه های دشمنان را در هم شکسته و عزم و اراده راسخ خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و پاسداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای معظم و ایثارگران، از تمامی آحاد جامعه و اقشار مختلف مردم خارگ در چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی برای شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دعوت می نمایم. از درگاه خداوند بزرگ، توفیق و سربلندی همه‌ی مردم ایران در پاسداری از ارزش‌های راستین اسلام و انقلاب را مسئلت دارم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار