نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 بهمن 1398 - 17:02

نوای جنوب:شهردار آبدان از افتتاح چندین پروژه عمرانی در این شهر خبر داد.

نوای جنوب:
شهردار آبدان از افتتاح چندین پروژه عمرانی در این شهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما از شهر آبدان،مصطفی تفضلی نیا  ظهر امروز درگفتگو با خبرنگار ما با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت :دهه فجر یادآور روزهای پایداری وبالندگی ملت بصیر و دیندار ایران است.
وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و امام راحل (ره)گفت :انقلاب اسلامی با خون شهیدان انقلاب اسلامی بیمه شده است و به همین دلیل هم تلاش دشمنان درسال های اخیر جهت شکست انقلاب اسلامی ناکام مانده است.
تفضلی نیا یادآورشد:دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب است .
شهردار آبدان تصریح کرد:افتتاح پروژه های عمرانی در آبدان گامی بلند برای توسعه شهر است که امیدواریم با اجرای این پروژه ها تلاش مجوعه شورا و شهرداری درتوسعه شهر مثمر ثمر واقع شود.
این مقام مسول افزود:مهترین رمز موفقیت وپیشرفت شهرداری ،اتحاد و همدلی و همسویی است  تا بتوانیم آنچه که شایسته مردم ولایت مدار آبدان است را رقم بزنیم .
شهردار آبدان با اشاره به اینکه شهر آبدان در اجرای پروژه های عمرانی شتاب گرفته افزود :در دهه فجر امسال فاز دوم پارک گلدانو با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰۰میلیون ریال و با احداث ۸۰۰۰متر مربع و همچنین بهسازی رفیوژ وسط بلوار کشاورز بااعتباری بالغ بر ۱۹۵۰۰میلیون ریال به بهره برداری میرسد.
تفضلی نیا درادامه یاد آورشد:پیاده رو سازی خیابان مسجد جامع درفاز اول با اعتباری بالغ بر ۲۸۰۰میلیون ریال و ۱۳۰۰متر مربع و بتن ریزی کانال دفع آب های سطحی با اعتباری بالغ بر ۲۸۵۰میلیون ریال به طول ۴۲۰متر مربع درپارک گلدانو و پیاده روی بلوار کشاورز با اعتباری الغ بر ۵۱۰۰میلیون ریال و به طول ۲۰۰۰مترمربع در دهه فجر خبر داد.
شهردار آبدان تاکید کرد :احداث خیابان شهید تنگستانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰میلیون ریال و زیرسازی و آسفالت خیابان به طول ۵۱۲مترمربع و جدول گذاری به طول ۸۵۰متر مربع و تهبه ونصب  المان های میدان رمیله و فانوس با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون ریال خبر داد.
تفضلی نیا افزود:اعتبارات این پروژها از محل منابع داخلی و ارزش افزوده تامین شده است.
شهردار آبدان درپایان از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از شهرداری تا پارک گلدانو در دهه فجر خبر داد و افزود :هدایای خوبی برای شرکت کنتدگان در نظر گرفته شده و انتظارر داریم مردم بخش آبدان حضور چشمگیری داشته باشند.

 















کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابدان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار