نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 دي 1398 - 16:36
در پی شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی صادر گردید:

نوای جنوب:ه گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این پیام شهردار وحدتیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، اقدام وقیحانه و تروریستی آمریکا رانیز محکوم کردند.








نوای جنوب: در پی شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی از جانب مهندس عباسی شهردار وحدتیه صادر گردید.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این پیام شهردار وحدتیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، اقدام وقیحانه و تروریستی آمریکا رانیز محکوم کردند.

 متن کامل پیام ارسالی به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
شهادت هنر مردان خداست .
شنیدن خبر شهادت و پرواز ملکوتی سردار رشید اسلام، فرمانده ارشد مقاومت و سرباز ولایت سردار حاج قاسم سلیمانی بسیار غم انگیز و موجب اندوه فراوان و ماتم و عزا گردید.
ایشان همواره با رشادت و دلاوری خویش وبا تاسی از طریق و روش سرور و سالار شهیدان عالم حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در خط مقدم مقاومت و پاسداری و پاسبانی از کیان و حریم مملکت اسلامی و ایران عزیز حضور داشت.
سردار سلیمانی نقش آفرینی مهم و اساسی و حیاتی در اتحاد،وحدت عمل، نبوغ و رویش و پرورش نیروهای جهادی و مقاومت در سطح جهانی خصوصا کشورهای اسلامی داشتند.
رشادتها و فداکاریهای ماندگار ایشان در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس و مبارزه با تروریسم و داعش در تاریخ افتخارات این سرزمین کهن جاودانه خواهد ماند.
 
 ابنجانب ضمن ابراز انزجار و محکومیت این عملیات تروریستی، شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر مقام معظم رهبری، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران،پاسداران وسپاهیان عزیز، نیروهای مقاومت،ملت مسلمان ایران و مسئولین عزیز تبریک، تسلیت وتعزیت عرض میکنم. یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار