نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 دي 1398 - 10:50
در نشست خبری مطرح شد؛

نوای جنوب: حدود ۴۰۰ مورد پیمانکاران اعلام کردند که شورا و شهرداری در قبال ارائه کار، از ما حق حساب مطالبه کرده است. اینکه ۴۰۰ پیمانکار این ادعا را مطرح می‌کنند، بیانگر یک فاجعه است.

نوای جنوب:

سخنگوی قوه قضاییه می گوید: از ابتدای امسال ۲۰ شهردار و ۵۰ عضو شورای شهر بازداشت شده اند.

  غلامحسین اسماعیلی افزود: فقط در سال جاری حدود ۲۰ شهردار، ۵۰ عضو شورای شهر، حدود ۱۰۰ کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان‌ها تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند و برخی از آن‌ها محکوم شدند.

وی با اشاره به برخی از آمار‌ها در این زمینه گفت: در پاکدشت ۲۵ نفر، اراک ۱۸ نفر، گچساران ۲۰ نفر، چهارباغ ۱۵ نفر، بوشهر ۸ نفر تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شده اند.

وی یادآور شد: در پاکدشت حدود ۴۰۰ مورد پیمانکاران اعلام کردند که شورا و شهرداری در قبال ارائه کار، از ما حق حساب مطالبه کرده است. اینکه ۴۰۰ پیمانکار در پاکدشت این ادعا را مطرح می‌کنند، بیانگر یک فاجعه است و امیدواریم با تدابیری که اتخاذ می‌شود شاهد این قبیل از موارد نباشیم.

گفتنی است هفته پیش دادستان بوشهر با اشاره به بازداشت 8 کارمند شهرداری بوشهر به اتهام اختلاس، گفته بود: این پرونده درحال طی مراحل تحقیقات است و میزان تخلف صورت گرفته در آینده اعلام می شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار