نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 دي 1398 - 10:06

نوای جنوب: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: سیل و آب‌گرفتگی عمده‌ترین حوادث طبیعی سال‌های اخیر در استان بوشهر است.

نوای جنوب:جهانگیر دهقانی در برنامه زنده تلویزیونی "گفتگو"  با موضوع چگونگی مقابله با بلایای طبیعی، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان استان بوشهر در حوادث و بلایا آمادگی دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر، سیل و آب‌گرفتگی را عمده‌ترین حوادث طبیعی در سال‌های اخیر در استان بوشهر دانست و بیان کرد: رعایت نکات ایمنی قبل از فصل بارش در کاهش اثرات سیل‌ها و آب‌گرفتگی‌ها همچون عدم ساخت‌وساز در مجاورت رودخانه‌ها، تخلیه راه آب‌ها و جدول‌های خیابان‌ها و... مهم است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر نیز در این برنامه با اشاره به پنجم دی‌ماه سالروز واقعه زلزله بم در سال ۸۲ و گرامی‌داشت  یاد و خاطره جان‌باختگان این حادثه، اظهار کرد: رعایت اصول ایمنی در ساخت‌وسازها همچنین رعایت نکات ایمنی در زندگی مردم و کاهش اثرات حوادث  را بسیار مهم است.

غلامرضا حاجیانی از آمادگی جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر برای مقابله با حوادث خبر داد و عنوان کرد: در تمام شهرستان‌ها جهت مقابله با حوادث و بلایا و همچنین آموزش کمک‌های اولیه ویژه عموم مردم و دستگاه‌های اجرایی آمادگی داریم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سیل

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار