نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 دي 1398 - 14:05

نوای جنوب:باشگاه پارس جنوبی جم با صدور بیانیه‌ای نسبت به مذاکرات پنهانی برخی باشگاه‌ها با بازیکنانش واکنش نشان داد.

نوای جنوب:

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/10/2/11078577_102.jfif

  باشگاه پارس جنوبی جم در بیانیه‌ای نوشته است: در روز‌های اخیر شاهد برخی مذاکرات آشکار و پنهان از سوی باشگاه‌های فوتبال با بازیکنان پارس جنوبی جم هستیم تا با تشویق این بازیکنان به فسخ یک طرفه قرارداد، آنان را به خدمت بگیرند.

در این بیانیه آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی جم با وجود تنگنا‌های مالی حاکم بر باشگاه‌های کشور، به تعهدات مالی خود به بازیکنان بر اساس قرار داد‌های منعقد شده در ابتدای فصل تا نیم فصل جاری، تمام و کمال عمل کرده است. با این شرایط، گاه مشاهده می‌شود عده‌ای سودجو و فرصت طلب بازیکنان جوان تیم پارس جنوبی جم را ترغیب به فسخ یک طرفه قرارداد می‌کنند که این موضوع با توجه به پرداخت کامل تعهدات باشگاه به بازیکنان امری غیر اخلاقی و قانونی محسوب می‌شود.

باشگاه پارس جنوبی جم در این بیانیه تاکید کرده که حق پیگیری حقوقی و قضایی مذاکرات غیر قانونی باشگاه‌های لیگ برتری با بازیکنان پارس جنوبی جم برای باشگاه پارس جنوبی محفوظ است و بدیهی است ادامه روند بی توجهی باشگاه‌ها به رعایت اصول حرفه‌ای فوتبال در جذب بازیکنان، تبعات حقوقی و قضایی به همراه خواهد داشت.

پرداخت ٢٠ درصد دیگر از مبلغ قرارداد بازیکنان

میزان دریافتی بازیکنان پارس جنوبی جم در آستانه آخرین بازی نیم فصل (مسابقه معوقه با پیکان تهران) به سقف ٥٠ درصد رسید.

مراد مرادی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم که پیش از این خبر پرداخت ٥٠ درصدی قرارداد بازیکنان را تا پیش از پایان نیم فصل داده بود، صبح امروز فهرست پرداختی بازیکنان را برای دریافت ٢٠ درصد از قراردادشان به بانک راهی کرد.

در حالی که تمامی تیم‌های لیگ برتری فوتبال از ناتوانی در پرداخت‌ها مطابق تعهدات قراردادی  رو به رو هستند، بازیکنان تیم پارس جنوبی جلوتر از بازیکنان دیگر تیم‌ها، توانسته‌اند ٥٠ درصد قرارداد خود را پیش از انجام آخرین دیدار خود در نیم فصل را دریافت کنند.

فردا در دیداری معوقه، پارس جنوبی جم ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی میزبان پیکان است.

پیکان با ۱۳ امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر است و پارس جنوبی جم با ۱۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پارس جم

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار