نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 دي 1398 - 20:47
شنیده ها

نوای جنوب:سلبریتی ها بخشی از نزاع انتخاباتی بوده و هستند ، کسانی که به واسطه فالوئرهایشان به صحنه اجتماع پا می گذارند و در همه عرصه ها جولان می دهند و آخر سر هم می شوند داستان امروز جامعه ما .





 

نوای جنوب: یک سایت خبری نوشت:

سلبریتی ها بخشی از نزاع انتخاباتی بوده و هستند ، کسانی که به واسطه فالوئرهایشان به صحنه اجتماع پا می گذارند و در همه عرصه ها جولان می دهند و آخر سر هم می شوند داستان امروز جامعه ما .

نمونه اثبات شده اش می شود مهناز افشار که به شبکه تلویزیونی بن سلمان می پیوندد ، کریمی عازم کانادا می شود ، آن یکی هشتک براندازی می زند و ....
نازل تر از پدیده سلبریتی ها ، دلقک های سیاسی هستند که به واسطه هتک حرمت ها و توهین به این و آن و با خنده هایی که از سر تمسخر به لب می آورند سعی در تخریب فرد اصلح و جهت دهی رای افکار عمومی به سوی کاندیداهای متمول دارند.
ساده ترین عبارتی را که می توان درباره دلقک های سیاسی به زبان آورد «هیچ‌چیز ندان های حاشیه‌ساز» است ، چرا که با مغزهای کوچک زنگ زده اشان فقط در فکر پر کردن جیب بزرگشان هستند، جیبی که از سر صدقه برخی حتی مالیات هم از آن نمی چکد.
یکی از گردنه هایی که حضور این دلقک های سیاسی بیشتر حس می شود، بزنگاه انتخابات است که در مقام دلسوز و معرکه گیر ، آنجا که بوی مشمئزکننده پول کثیف به مشامشان می رسد، ردپایشان به راحتی مشاهده می شود.
تجربه انتخابات به خصوص در شهرستان دشتستان نشان داده که این دلقک ها با اخذ پول های سیاه اقدام به جانبداری به نفع کاندیدای متمول خود می کنند. در سال 94 ، یکی از همین دلقک ها به واسطه گرفتن پول از همشهری خود پای در تخریب کاندیداهای آن موقع گذاشت و آش چنان شور شد که امام جمعه برازجان و نهادهای نظامی و امنیتی وارد برخورد شدند.
که سناریوی سال 94 در انتخابات 98 در حال تکرار شدن است. این تجربه تلخ از آن سال ها پیش روی ماست ، سئوالی که پیش می آید آن است که مقامات ذی ربط چه اقدامی در مقابله با احتمال تکرار آن اندیشیده اند ؟


کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار