نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 آذر 1398 - 13:51

نوای جنوب: مسئول علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از ساخت هواپیمای با سرنشین و بدون سرنشین توسط نخبگان این استان خبر داد.

نوای جنوب:

https://media.mehrnews.com/d/2019/11/24/3/3301829.jpg

حمزه شیخیانی صبح یکشنبه در آئین افتتاح خانه نخبگان بسیج شهرستان دشتی که در دانشگاه آزاد اسلامی خورموج برگزار شد اظهار داشت: خانه علمی نخبگان استان در سال ۹۲ راه اندازی شده که کار اصلی آن کمک به توسعه استان و شهرستان ها است.

وی افزود: خانه نخبگان علمی زیر مجموعه علمی و پژوهشی شهرستان ویکی از مراکز که برای پیشرفت علمی شهرستان کمک می کند.

شیخیانی با بیان اینکه خانه نخبگان از توانایی و ظرفیت مردم برای توسعه شهرستان استفاده می کند، بیان کرد: دشتی به لحاظ علمی از جایگاه بالایی در سطح استان برخوردار است اما از نظر توسعه یافتگی عقب ماندگی‌های زیادی دارد که باید با کار علمی این عقب ماندگی ها جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: باید نقاط ضعف و قوت شهرستان و تهدیدات را شناسایی کرد و راهکارهای لازم نیز ارائه شود.

شیخیانی با تاکید بر اینکه مشکلات شهرستان اولویت بندی شود و در اختیار مسئولین قرار بگیرد، گفت: بانک نخبگان علمی شهرستان دشتی تهیه شود.

مسئول علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز گفت: در چند سال اخیر نخبگان این استان چندین هواپیمای با سرنشین و بدون سرنشین ساخته اند که این موضوع نشان می دهد نخبگان زیادی در سطح استان وجود دارد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی نیز گفت: این خانه نخبگان برای هم افزایی تشکیل شده که باید از این فرصت در جهت توسعه شهرستان استفاده کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ساخت هواپیما

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار