نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 آذر 1398 - 18:35

نوای جنوب:معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سوخت سرویس مدارس در صورت ثبت‌نام رانندگان در سامانه سپند تامین می‌شود.

نوای جنوب:

سوخت سرویس مدارس بوشهر تامین می‌شود/ لزوم ثبت‌نام در سامانه سپند غلامرضا دانش‌فر در نشست با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان به نشست‌های استانی با موضوع سوخت اشاره کرد و گفت: سوخت سرویس مدارس از دغدغه‌های همه سازمان و نهاد‌های استانی بود که مسوولان قول همکاری‌های لازم را در این موضوع دادند.

وی شرط همکاری با سرویس مدارس در موضوع سوخت را ثبت‌نام سرویس‌های مدارس در سامانه سپند دانست و افزود: هر سرویس مدرسه در صورت ثبت نام در سامانه سپند ۱۲۰ لیتر بنزین دریافت خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در حال حاضر حدود دو هزار و ۷۰۰ سرویس در مناطق شهری و بیش از  ۴ هزار سرویس در مناطق روستایی استان فعال هستند که متاسفانه تا کنون فقط ۳۰ درصد این سرویس‌های دانش‌آموزی در سامانه سپند ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به ثبت‌نام نکردن ۷۰ درصد سرویس‌های دانش‌آموزان در سامانه سپند تاکید کرد: در صورت تخصیص سوخت به استان، این سرویس‌ها برای دریافت سهمیه دچار مشکل خواهند شد.

دانش‌فر اضافه کرد: آگاهی بخشی به رانندگان سرویس‌های مدارس و ثبت‌نام آن‌ها در سامانه سپند در این شرایط بسیار مهم است و شهرستان‌ها و مناطق استان باید در این راستا اقدام کنند تا استان در بحث سرویس دانش‌آموزی دچار مشکل نشود.

وی با اشاره به مصوبه جدید دولت مبنی بر استفاده همه اداره‌ها و سازمان‌های دولتی از سوخت ۳ هزار تومانی گفت: افزایش سه برابری قیمت بنزین بدون شک برای آموزش و پرورش استان مشکلاتی در بر خواهد داشت که با تدبیر مدیران حل خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود خواستار مدیریت مصرف برق در اداره‌های آموزش و پرورش و مدارس استان شد و خاطرنشان کرد: بدهی آموزش و پرورش استان به اداره برق حدود ۷ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان است که از این مقدار یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان آن در حوزه اداره‌ها و حدود شش میلیارد تومان آن در حوزه مدارس است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار