نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 ارديبهشت 1402 - 13:32

نوای جنوب:پیشکسوت استقلال در خصوص حواشی‌های لیگ ما و بیانیه‌ها و تنش‌ها بین باشگاه‌ها نیز گفت: در فوتبال ما جایگاه‌ها و قانون‌ها عوض شده است.

نوای جنوب:علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفت‌وگویی، در خصوص رفتارهای غیرمنتظره سرمربی تیم استقلال در طول مسابقات لیگ اظهار داشت:‌ شاید ساپینتو از لحاظ فنی مربی خوبی باشد ولی رفتاری خوب نبوده است. این مربی پول حرفه‌ای می‌گیرد اما به‌ خاطر رفتارهایی که از خود بروز داده چندین بازی استقلال را از کنار زمین تیمش را هدایت نکرده است.

وی ادامه داد: به نظر من استقلال قهرمانی این فصل لیگ برتر را به ساپینتو باخت و در حسرت ماند. بزرگترین اشتباه او در بازی با پرسپولیس بود که نتوانست با برنامه‌ای دقیق برنده دربی شود.

دوست ندارند استقلال قهرمان شود / گل صنعت نفت آفساید بود

اکبرپور افزود: اگر باختیم و خوب رفتار کردیم مهم است، البته این برای هر تیمی صدق می‌کند ولی اگر استقلال و پرسپولیس باختند و رفتارشان را کنترل کردند مهم است. وقتی که برنده هستی هرکسی خوشحال است، داور خوب می‌شود، کیفیت زمین بدون ایراد است.

پیشکسوت استقلال در خصوص حواشی‌های لیگ ما و بیانیه‌ها و تنش‌ها بین باشگاه‌ها نیز گفت: در فوتبال ما جایگاه‌ها و قانون‌ها عوض شده. شما ببینید مثلا جای میزبان و میهمان عوض می‌شود خب با این تصمیمات سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و فردا استقلال هم ‌بخواهد با پیکان بازی کند، می‌گویند بیاید در آزادی. پس دیگر قانونی نداریم. خب همین چیزها تنش ایجاد می‌کند. مگر می‌شود؟ ‌ باید بازی‌ها همزمان برگزار شود یا پیکان باید در زمین خودش میزبان پرسپولیس می‌شد. همین چیزها باعث می‌شود که هواداران استقلال فکر می‌کنند پرسپولیس سوگلی فوتبال ماست. این تصمیمات آنها را ناراحت و تحریک می‌کند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
استقلال

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار