نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 ارديبهشت 1402 - 19:47

نوای جنوب:در جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و دیگر مسؤولین موضوع تکمیل آزادراه شیراز اصفهان به بحث گذاشته شد.

نوای جنوب:در جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و دیگر مسؤولین موضوع تکمیل آزادراه شیراز اصفهان به بحث گذاشته شد.قادری نماینده شیراز گفت: موضوع تامین مالی بخش های باقیمانده قطعات ۱ تا ۶ آزادراه و نیز انعقاد قرارداد و تکمیل قطعه ۷ آزادراه شیراز اصفهان، امضای تفاهم نامه آزادراه شیراز- بوشهر و تامین مالی تعریض بخشهای باقیمانده بزرگراه تنگ خیاره به لپویی مورد بررسی قرار گفت.

نایب رئیس اول کمیسیون جهش تولید افزود: جاده فرعی شیراز- سیاخ دارنگون و نیز عمل به قانون حمایت از بافتهای اطراف حرمهای مطهر، کمک به تسریع در تکمیل خط آهن شیراز- گل گهر، تسریع در بهره برداری از خط ریلی اقلید-یزد، کمک به شروع خط ریلی شیراز- اهواز و تسریع در تصویب طرحهای تامین زمین مسکن ملی در شورای‌عالی و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

قادری در پایان مطرح کرد که وزیر راه و شهرسازی در این جلسه برای تامین مالی باقیمانده قطعات ۱ تا ۷ آزادراه، بزرگراه تنگ خیاره به لپویی، تعریض جاده شیراز- سیاخ دارنگون و عمل به تعهدات دولت در مورد آستان های احمدی و محمدی به معاونین و زیرمجموعه، دستوراتی دادند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیراز

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار