نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 اسفند 1401 - 07:49

نوای جنوب:بار دیگر نوروز با تمام زیبائیهایش فرا می رسد  وبار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش وجلال الهی آشکار می شود.

اینجانب برخود وظیفه میدانم حلول سال نو و بهار   را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت  و بهار قران ماه مبارک رمضان می باشدرابه تمامی هموطنان علی الخصوص شهروندان عزیز وحدتیه  بویژه خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و پرسنل زحمت کش شهرداری وحدتیه  تبریک  وتهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای شما وخانواده محترمتان مسئلت می نمایم.











نوای جنوب:یا مقلب القلوب و الا بصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

  به نام آفریننده زیباییها

بار دیگر نوروز با تمام زیبائیهایش فرا می رسد  وبار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش وجلال الهی آشکار می شود.

اینجانب برخود وظیفه میدانم حلول سال نو و بهار   را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت  همراه با بهار قران و ماه مبارک رمضان می باشدرابه تمامی هموطنان علی الخصوص شهروندان عزیز وحدتیه  بویژه خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و پرسنل زحمت کش شهرداری وحدتیه  تبریک  وتهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای شما وخانواده محترمتان مسئلت می نمایم.

سالی که گذشت ، برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد ،برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد لذا بدینوسیله ضمن تبریک مجددفرارسیدن سال نو امید است در سال جدید نیز راه پر افتخار خدمتگزاری به مردم شریف و قدرشناس وحدتیه  را با اتکال به الطاف بیکران الهی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری وبا  و همکاری همه پرسنل   و همدلی و مشارکت همه دلسوزان سپری نمائیم.

 

حسین ارشدی

شهردار وحدتیه



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار