نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 10 مهر 1401 - 05:25

نوای جنوب:بار دیگر برگی از تاریخ سرزمین‌مان، آیینه‌ی تمام نمای تمدن بشری، ورق خورد و کینه توزان میهن بیرق عناد با ایران اسلامی را برافراشتند و در روزهای اخیر متوسل به بهره کشی از احساسات جریحه دار مردم به ویژه جوانان شدند که درگذشت مرحومه مهسا امینی ایشان را برآشفته بود. دستآویزی که باب ایجاد آشوب‌های خیابانی و اخلال در امنیت عمومی را به خیالاتی خام گشوده بود.





نوای جنوب: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فَلَیسَتْ تَصْلُحُ الرَّعِیةُ إِلَّا بِصَلَاحِ الْوُلاَةِ، وَلَا تَصْلُحُ الْوُلاَةُ إِلَّا بِاسْتِقَامَةِ الرَّعِیةِ.

پس رعیت اصلاح نمی‌شود جز آن که زمامداران اصلاح گردند و زمامداران اصلاح نمی‌شوند جز با استقامت رعیت. (خطبه‌ ۲۱۶ نهج‌البلاغه)

 

بار دیگر برگی از تاریخ سرزمین‌مان، آیینه‌ی تمام نمای تمدن بشری، ورق خورد و کینه توزان میهن بیرق عناد با ایران اسلامی را برافراشتند و در روزهای اخیر متوسل به بهره کشی از احساسات جریحه دار مردم به ویژه جوانان شدند که درگذشت مرحومه مهسا امینی ایشان را برآشفته بود. دستآویزی که باب ایجاد آشوب‌های خیابانی و اخلال در امنیت عمومی را به خیالاتی خام گشوده بود.

گویا خناسان این نظام از شکست در تحرکات فتنه انگیز گذشته خود درس عبرت نگرفته‌اند و پس از گذشت ۴۳ سال همچنان چشم طمع به خاک ایران اسلامی‌‌مان دوخته‌اند و در پی ایجاد تفرقه بین آحاد ملت هستند. زهی خیال باطل که استفاده از هر حربه‌ای در برابر این ملت آزاده و مسلمان جز شکست مفتضحانه عایدی دیگری برایشان نخواهد داشت.

بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس ضمن ابراز همدردی با خانواده مرحومه امینی، از دستگاه قضا خواستار رسیدگی شفاف و دقیق به این پرونده است و با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب از ارزش های برجسته دین مبین اسلام است که حفظ کرامت انسانی را در پی دارد، از متولیان امر خواستاریم سیاست‌ها و رویه‌های نادرست در زمینه‌ آموزش و اشاعه‌ فرهنگ اسلامی را اصلاح نمایند.

همچنین ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر که منجر به آسیب رسانی به اموال عمومی، هتک حرمت به مقدسات مردم، کشیدن چادر از سر بانوی عفیف این سرزمین و شهادت چندی از مدافعان امنیت شد؛ از مسئولین امر خواستاریم با مسببان و محرکان این حوادث از پیش طراحی شده که سال هاست انتظار سو استفاده از جریانات اعتراضی از طریق موج سواری رسانه‌ای را می کشند، برخورد قاطع و شفاف شود.

در انتها ما دانشجویان دانشگاه خلیج فارس اعلام می‌داریم که با بصیرت و هوشیاری ضمن مطالبه رفع کاستی‌ها، اصلاح رویه‌های اشتباه و حل مشکلات اقتصادی از مسوولین در فضایی عقلانی و به دور از دخالت احساسات، در سنگر دانشگاه از هیچ تلاشی برای درنوردیدن قله‌‌های علم و دانش و بر افراشتن پرچم کشورمان دریغ نخواهیم کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بسیج

نظرات کاربران
برادر تعریف شما از دشمن چیه کجاست این دشمن بچهای بیست ساله ای که خودتون تربیت کردید دارن اعتراض میکنن این کلمه دشمن برای،شما شده نون و آب
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار