نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 مهر 1401 - 18:31

نوای جنوب:نصیری معاون سازمان بازرسی استان بوشهر به همراه دکتر رزمی‌نیا رئیس پارک علم و فن‌آوری خلیج فارس از مرکز رشد گناوه بازدید کرد.

نوای جنوب:

 

  نصیری ضمن ابراز خرسندی از حضور در مرکز رشد گناوه ابراز داشت: همه مدیران استان تمام توان خود را در جهت حمایت موثر از شرکتهای فناور و دانش‌بنیان به کار بگیرند.

وی افزود: سازمان بازرسی استان در جهت تسریع در خدمات رسانی به این شرکتها آماده همکاری همه جانبه با پارک علم و فن‌آوری خلیج فارس به خصوص در رابطه با تعامل بهتر و موثرتر واحدهای مستقر در پارک و مراکز رشد با نهادهای دولتیاست.

معاون سازمان بازرسی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نهادهای دولتی باید با همکاری و همراهی با پارک علم و فناوری کاری کنند که فرهنگ کارجویی به کارآفرینی تغییر کند. در این صورت می توان امید داشت که کشور با شتاب بیشتری به سمت خودکفایی پیش برود.

در این دیدار مدیران شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مستقر در گناوه ضمن اشاره به بخشی از مشکلات موجود در راه توسعه فعالیت شرکتهای دانش‌بنیان، عدم حمایت تعدادی از دستگاه‌های دولتی از محصولات شرکتهای دانش‌بنیان و فناور و نیز سازوکارهای سخت و توانفرسای تعدادی از بانکهای عامل در ارائه تسهیلات به شرکتها را از مهمترین مشکلات شرکتهای دانش‌بنیان استان بوشهر برشمردند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار