نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 شهريور 1401 - 14:08

نوای جنوب:نماینده تام‌الاختیار باشگاه فوتبال شاهین تابان بوشهر گفت: تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که فصل گذشته از لیگ یک به دست دوم سقوط کرد با مشخص شدن مالک جدید و تغییر نام آن به "شاهین تابان بوشهر" بتازگی با انتخاب کادر فنی ‌تمرین های آماده سازی خود را آغاز و درحال جذب بازیکنان جدید است.

نوای جنوب:نماینده تام‌الاختیار باشگاه فوتبال شاهین تابان بوشهر گفت: تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که فصل گذشته از لیگ یک به دست دوم سقوط کرد با مشخص شدن مالک جدید و تغییر نام آن به "شاهین تابان بوشهر" بتازگی با انتخاب کادر فنی ‌تمرین های آماده سازی خود را آغاز و درحال جذب بازیکنان جدید است.رویز عبدی‌پور در گفت‌وگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت تیم شاهین تابان بوشهر اعلام کرد: اکنون کادر فنی تیم مشخص شده است و بر این اساس مهدی قنبری به عنوان سرمربی، علیرضا آلوستانی و محسن قائدی‌پور به عنوان مربی، محمود بحرینی مربی دروازبان‌ها و مهدی دهقان به عنوان آنالیزور با این تیم همکاری می‌کنند.

وی افزود: با توجه به وضعیت فصل گذشته این تیم شاکله اصلی آن تغییر کرده، قرارداد شمار محدودی از بازیکنان بزرگسال تمدید شده و چند بازیکن از تیم امید و جوانان به بزرگسالان اضافه شده‌اند.

عبدی‌پور اضافه کرد: در زمان حاضر مذاکره برای جذب ۱۰ بازیکن جدید انجام شده که با برخی از آنها توافق نهایی صورت گرفته است.

وی در توضیح میزان آمادگی تیم برای آغاز رقابت خود در لیگ دسته دوم کشور، بیان کرد:  با توجه به زمان کمی که برای آماده‌سازی تیم باقی مانده است، در مرحله نخست به دنبال تکمیل تیم برای ورود به مسابقات هستیم و با آمادگی فنی و جسمی مطلوب فاصله بسیاری وجود دارد.

عبدی پور گفت:  با این حال۲ برنامه حضور مثبت در لیگ دسته ۲ و در نهایت صعود مد نظر قرار دارد اما درباره توان و شرایط تیم، کادر فنی با تکمیل بازیکنان می‌تواند ارزیابی دقیق‌تری داشته باشند.

نماینده تام‌الاختیار باشگاه شاهین تابان بوشهر یادآور شد: با وضعیتی که شاهین شهرداری در فصل گذشته تجربه کرد، شورای اسلامی شهر بوشهر مصوب کرد که شهرداری دیگر تیم‌داری نکند و این تیم با مزایده واگذار شود، این رویداد در چند مرحله انجام شد که در پایان شرکت "سورا تجارت آسیا" مالکیت باشگاه را به عهده گرفت.

وی اضافه کرد: بر این اساس پسوند شهرداری از نام باشگاه حذف شد و این تیم با نام "شاهین تابان بوشهر" در مسابقات لیک دسته دوم فوتبال کشور شرکت می‌کند.

تیم فوتبال شاهین بوشهر با بیش از ۷۰ سال سابقه فعالیت از تیم‌های ریشه دار و قدیمی فوتبال ایران است، این تیم در سال‌های اخیر مورد حمایت شهرداری بوشهر قرار گرفت و با نام " شاهین شهرداری بوشهر" حتی به لیگ برتر هم راه یافت اما با مشکلات فراوان مدیریتی روبرو شد و در پایان فصل گذشته پس از ۲ سال حضور در لیگ باشگاه‌های دسته اول کشور با عملکردی ضعیف به لیگ دسته دوم سقوط کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاهین بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار