نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 ارديبهشت 1399 - 22:20

نوای جنوب:مسئولان شهرداری بوشهر با توجه به پایان مهلت مجوز تیمداری چاره ای جز واگذاری شاهین بوشهر ندارند.

نوای جنوب: شاهین بوشهر بعد از اتفاقاتی که سال ها قبل در لیگ برتر تجربه کرد و به رده های پایین تر رفت، دوباره احیا شد و پارسال با حمایت هایی که شهرداری بوشهر از این تیم انجام داد بار دیگر به لیگ برتر رسید. آنها در لیگ نوزدهم اگرچه یکی از کاندیداهای سقوط هستند اما شانس خوبی برای بقا دارند. حالا اما یک اتفاق تلخ باعث شده تا این تیم دوباره در آستانه اتفاقات بد قرار بگیرد.

شهرداری ها با توجه به اینکه زیر نظر وزارت کشور فعالیت می کنند، به خاطر قانونی که بر عدم تیمداری وزارتخانه ها وجود دارد، نمی توانند فعالیتی در لیگ برتر فوتبال داشته باشند. این رو درباره شاهین بوشهر مسئولان موقتا مجوز فعالیت خود را دریافت کردند اما این مجوز در تاریخ1 فروردین ماه 99 به پایان رسیده و بر این اساس مسئولان شهرداری دیگر برای فصل بعد امکان تیمداری نخواهند داشت و در صورتی که شاهین در لیگ برتر بماند آنها مجبور خواهند شد امتیاز این تیم را به فروش برسانند.

ابوذر دهدار، رییس شورای شهر بوشهر در این باره گفت: «برای فصل آینده به دنبال راهکارهایی برای حفظ نام بزرگ شاهین هستیم. هواداران عزیز شاهین اطمینان داشته باشند به سرنوشت این تیم پرهوادار مثل آنها حساس هستیم و قطعا برای فصل آینده در لیگ برتر به دنبال راهکار و واگذاری به شخص حقیقی یا حقوقی معتبر و با شرط حفظ نام شاهین و حضور تیم در بوشهر خواهیم بود و در این خصوص دقت نظر و حساسیت لازم را خواهیم داشت. حتی تلاش خواهیم کرد در صورت امکان سهام باشگاه به هواداران عزیز واگذار شود.»



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاهین بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار