نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 مرداد 1401 - 18:39

نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: در توزیع بودجه بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به نهادهای فرهنگی با رعایت عدالت نسبی، نگاه خاصی شده و اعتبار خوبی در سال جاری به آنها اختصاص یافته است.





نوای جنوب:   فرماندار گناوه گفت: در توزیع بودجه بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به نهادهای فرهنگی با رعایت عدالت نسبی، نگاه خاصی شده و اعتبار خوبی در سال جاری به آنها اختصاص یافته است.

 

◽به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، محمدتقی صفری در نشست با روحانیون شهرستان افزود: شروع و مبنای کار ما استفاده و بهره گیری از  رهنمودهای روحانیون شهرستان است و هرچه یاد گرفته‌ایم از دین الهام بخش اسلام بوده است.

◽وی اظهارداشت: در حوزه  فرهنگی شهرستان برنامه ریزی های خوبی شده و در این زمینه ۲ مشاور جوان در مجموعه فرمانداری انتخاب شدند که باید یک اتاق فکر در خانه سمن‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت و قابلیت روحانیون در این زمینه تشکیل شود.

◽صفری ادامه داد: همدلی و اتحاد خوبی در سطح شهرستان حاکم است و با پرهیز از جانبداری از گروه و جناح خاصی به مردم خدمت می‌کنیم.

◽فرماندار گناوه بیان کرد: معیار و ملاک کار در شهرستان پاکدستی و صداقت و خدمت صادقانه به مردم است و وامدار هیچکس نیستیم.

وی گفت:  آماده برگزاری جلسات مستمر با روحانیون و استفاده از نظرات آنها برای رفع مسایل و مشکلات شهرستان بویژه در حوزه فرهنگی هستیم.

◽صفری بر اهتمام و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر بویژه بازار و ساحل تاکید کرد و افزود: امر به معروف و نهی ازمنکر، امری  واجب است و در این زمینه همگان باید ایفای نقش کنند.

◽ یکی از روحانیون شهرستان در این نشست بر اهتمام جدی به مسایل فرهنگی و مذهبی تاکید کرد و گفت: یکی از راهکارهای  تقویت  و حضور بیشتر مردم در مساجد، شرکت مسئولان در این مکان مقدس است که باید برنامه ریزی شود.

◽حجت الاسلام شیخ احمد بحرینی  افزود: حمایت و مساعدت و رونق هرچه بیشتر هیات های مذهبی، برنامه ریزی برای افزایش سطح معنویات در جامعه با معرفی و الگوگیری از نمادهای معنوی و فرهنگی، دعوت از سخنرانان و برپایی جلسات پرسش و پاسخ از جمله در مدارس و دانشگاه‌ها برای پاسخ به شبهاتی که به جوانان وارد می شود، از دیگر راهکارهای مناسب برای ارتقای مسایل فرهنگی و مذهبی شهرستان است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار