نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 تير 1401 - 23:21

نوای جنوب:مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: سهمیه استخدام استان بوشهر در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۵۴۵ نفر است.

نوای جنوب:حمدالله اژدری بیان کرد: نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی براساس مجوزی که سازمان امور استخدامی در سال ۱۴۰۰ صادر کرده بود با تاخیر در ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد که نتایج اولیه این آزمون براساس چند برابر ظرفیت جمعه گذشته اعلام شد.

وی افزود: سهمیه استان در این آزمون استخدامی ۵۴۵ نفر است که در حال حاضر ۹۳۴ نفر برای مرحله مصاحبه تخصصی و گزینش حضور پیدا کرده‌اند.

به گفته مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان این مصاحبه از امروز دوشنبه ۶ تیر شروع شده و تا ۲ هفته ادامه دارد که با احتساب یک روز برای جاماندگان در نهایت ۱۵ روزه مصاحبه به پایان می‌رسد.

وی عنوان کرد: براساس قانون شهرستان‌های استان مشمول بومی گزینی شده و از امتیاز ویژه برخوردار می‌شوند، که نمره علمی این افراد با ضریب یک و چهار دهم محاسبه می‌شود.

اژدری گفت: بیشترین نیاز معلم در کل کشور در دوره ابتدایی است که به همین علت در آزمون اخیر نیز افزون بر ۲۱۰ نفر از سهمیه استخدامی استان بوشهر مربوط به آموزگاران این مقطع است.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد پذیرفته شدگان آقا و ۶۰ درصد خانم هستند، افزود: پس از فرایند مصاحبه افراد برگزیده در یک دوره مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده و پس از آن از اول مهر به کار گرفته می‌شوند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در زمان حاضر ۱۵ هزار و ۳۵۰ نفر در بخش‌های اداری و خدماتی این اداره کل مشغول به کار هستند، عنوان کرد: اکنون هزارو ۵۰۰ نفر کمبود نیرو داریم که با احتساب جذب جدید، هزار نفر کمبود نیرو خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری صداوسیما



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
استخدام

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار