نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 خرداد 1401 - 09:02

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‎‌های هواشناسی دما و رطوبت هوا در این استان طی روزهای فرارو روند افزایشی دارد به نحوی که گرما به بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نوای جنوب:

 

دما و رطوبت هوا در بوشهر افزایش می‌یابد

  کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‎‌های هواشناسی دما و رطوبت هوا در این استان طی روزهای فرارو روند افزایشی دارد به نحوی که گرما به بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

 پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا افزود: تا روزهای پایانی هفته در این مدت دمای هوا روند افزایشی داشته و به سبب وزش ملایم بادهای جنوبی هوای مرطوب و شرجی همچنان بالا خواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان، اهرم، خورموج و جم به ترتیب با ۴۹، ۴۸، ۴۷ و ۴۶ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده جوی آرام بر سطح استان و خلیج فارس تا روز چهارشنبه است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌‎شود.

مساعدی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد  به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۶ و گاهی تا ۳۴ کیلومتر درساعت  پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول: ۰۲:۱۰، جزر اول: ۰۵:۴۵، مد دوم دریا ساعت ۱۲:۱۰ ، جزردوم ساعت ۲۰:۰۰ خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ادما

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار