نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1401 - 10:49

 نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: ساکنان برخی روستاهای آسیب دیده از زلزله سال گذشته در این شهرستان برای بازسازی واحدهای مسکونی خود به تسهیلات بیشتر نیاز دارند.





 

 نوای جنوب:فرماندار گناوه گفت: ساکنان برخی روستاهای آسیب دیده از زلزله سال گذشته در این شهرستان برای بازسازی واحدهای مسکونی خود به تسهیلات بیشتر نیاز دارند.

 

◽به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، محمدتقی صفری در آیین تکریم و معارفه رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی این شهرستان افزود: با وجود اینکه به خسارت دیدگان از زلزله سال گذشته در این شهرستان تسهیلات پرداخت شده اما کافی نبوده و افزایش میزان آن ضروری است.

وی  از مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر خواست که نسبت به افزایش تسهیلات واحدی مسکونی آسیب دیده روستایی برای ساخت و ساز و تعمیر و کمک بلاعوض، اقدام لازم به عمل آورد.

صفری گفت: وضعیت زمین های روستاهای مال قاید و مال خلیفه نیز با تعامل و همکاری بنیاد مسکن و راه شهرسازی استان بوشهر هر چه زودتر تعیین و تکلیف شود.

فرماندار گناوه اصلاح و بازنگری در طرح هادی روستاهای این شهرستان را لازم دانست و بیان کرد: در زمینه ایجاد زیرساخت ها و آسفالت روستاهای این شهرستان تلاش و همت مضاعف شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی بر پایه محرومان و مستضعفان بنا نهاده شده است و خدمت رسانی صادقانه و بی منت به این قشر در راس همه کارهای مسئولان قرار گیرد تا آنها به احساس آرامش برسند.

صفری در ارتباط با طرح نهضت ملی مسکن افزود: این شهرستان نیز از این طرح بهره مند خواهد شد و با پیگیری های به عمل آمده زمین برای احداث فاز اول در محله نوروز آباد اختصاص یافته است .

فرماندار گناوه با قدردانی از زحمات رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان بیان کرد: رئیس جدید این اداره در راستای خدمات رسانی به مردم این شهرستان از جمله  تسریع در فراهم کردن پرداخت تسهیلات مسکن روستایی نهایت تلاش خود را بکار ببرد.

در این آیین که مدیرکل بنیادمسکن انقلاب استان بوشهر حضور داشت، عبدالرسول محمدی به سمت رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناوه معرفی و از زحمات احسان علیپور رئیس سابق تقدیر شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار