نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 آذر 1400 - 20:22

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و رئیس شورای هماهنگی  ورزش صنعت آب و برق استان بوشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش پیاده روی کارکنان صنعت آب و برق  استان بوشهر برگزار شد.





 

نوای جنوب:همایش پیاده روی کارکنان صنعت آب و برق در استان بوشهر برگزار شد

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و رئیس شورای هماهنگی  ورزش صنعت آب و برق استان بوشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش پیاده روی کارکنان صنعت آب و برق  استان بوشهر برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ، غلامرضا حشمتی در تشریح این خبر اظهار کرد: در این آیین که با اهداف گرامیداشت هفته بسیج و به همت دبیر شورای هماهنگی ورزش صنعت آب و برق برگزار گردید ، کارکنان و خانواده صنعت آب و برق مسافت حدفاصل پارک مرجان تا شرکت ملی نفتکش را طی نموده و به قید قرعه به برخی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

 

وی بیان کرد:  در این همایش پیاده روی که با حضور مشترک کارکنان شرکت‌های توزیع نیروی برق،  آب منطقه ای استان ، شرکت آب و فاضلاب و امور انتقال برق  استان بوشهر برگزار شد کارکنان در فضایی دوستانه به ورزش صبحگاهی پرداختند.

 

حشمتی ادامه داد: ورزش همگانی جز تقویم و برنامه‌های شورای ورزش صنعت آب و برق در استان بوشهر است که به فراخور مناسبت‌های مختلف و ارزشمندی همچون بسیج برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی از سوی صنعت آب و برق در استان بوشهر اجرایی شده که از جمله آنها می‌توان به برنامه های فرهنگی ورزشی و تجلیل از خانواده‌های شاهد و ایثارگر اشاره کرد.

 

وی افزود: روحیه بسیجی و جهادی رمز موفقیت و پیشرفت در حوزه‌های مختلف است چراکه این مهم تاکنون در حوزه‌های مختلفی همچون جنگ تحمیلی، جهاد سازندگی، بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله و در این اواخر مقابله با همه‌گیر شدن کرونا در کشور نمایان شده است‌.

 

حشمتی عنوان کرد: در شرایط کنونی کشور نیز وجود تفکر بسیجی برای از خودگذشتگی و ایثار می‌تواند در حل بسیاری از مسائل و مشکلات راه‌گشا باشد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار