نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آبان 1400 - 13:59

نوای جنوب:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر نیز با اشاره به بودجه مصوب برای اجرا طرح‌های آبرسانی اضافه کرد: در این راستا از محل اعتبار برای مقابله با تنش آبی 273 میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های آبرسانی استان بوشهر ابلاغ شد.

نوای جنوب:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر نیز با اشاره به بودجه مصوب برای اجرا طرح‌های آبرسانی اضافه کرد: در این راستا از محل اعتبار برای مقابله با تنش آبی 273 میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های آبرسانی استان بوشهر ابلاغ شد.علی درویشی با اشاره به اجرا خط انتقال آبرسانی بوشهر تصریح کرد: از محل اعتبار یاد شده 62 میلیارد تومان برای خط انتقال آبرسانی بوشهر تخصیص یافته است.

وی هدر رفت 40 درصدی آب از شبکه‌های فرسوده آبرسانی استان بوشهر را یکی از معضلات در بخش آبرسانی دانست و بیان کرد: بازسازی این شبکه‌ها در دستور کار قرار دارد و برای  کاهش هر یک درصد از هدر رفت آب 25 میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر اضافه کرد: برای کاهش میزان هدر رفت آب از شبکه‌های آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر 105 میلیارد تومان در سال جاری مصوب شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بودجه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار