نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 خرداد 1400 - 19:05

نوای جنوب:به گفته کشمیری، شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و گناوه بیشترین مبتلایان به کرونا را دارند.

نوای جنوب:به گفته کشمیری، شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و گناوه بیشترین مبتلایان به کرونا را دارند.ا کرونا را دارند.

روند افزایشی کرونا در ۴ استان/ یک استان گرفتار موج جدید سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: در برخی استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان، بوشهر، یزد و آذربایجان شرقی وضعیت بیماری کرونا دارای روند افزایشی است.

  سیما سادات لاری افزود: در این هفته شاهد کاهش ۲۰ درصدی در تعداد بیماران فوتی و کاهش ۱۷ درصدی در تعداد موارد سرپایی مثبت کرونا نسبت به هفته قبل‌تر بودیم.

وی ادامه داد: ولی این روند کاهشی درتمامی استان‌ها حاکم نبوده و در برخی استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان، بوشهر، یزد و آذربایجان شرقی وضعیت بیماری کرونا دارای روند افزایشی بوده است.

لاری اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان در آستانه موج جدید اپیدمی قرار دارد که با توجه به نرخ پایین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان، نسبت به میزان متوسط کشور، لزوم رعایت جدی‌تر عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی باید بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گیرد.

افزایش آمار کرونا در بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز روند ابتلا به کرونا را در هفته گذشته افزایشی دانست و افزود: در دو هفته قبل از هر ۱۰۰ تست ۲۵ نفر به کرونا مبتلا بودند که هفته گذشته این آمار به ۳۰ نفر رسید.

کشمیری با اشاره به اینکه شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و گناوه بیشترین مبتلایان به کرونا را دارند، بیان کرد: بیش‌ترین مبتلایان در میانسال‌ها است و بیشترین فوتی‌ها هم در قشر سالمند بالای ۶۵ سال است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تجمع مردم در جریان تبلیغات نامزدهای انتخابات شورا‌های اسلامی را نگران‌کننده خواند و  تاکید کرد: رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تبلیغات نامزد‌های انتخابات زمینه شیوع موج پنجم ابتلا به کرونا را فراهم کرده است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار