نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 آبان 1399 - 20:11
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

نوای جنوب:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی باید با وفاق و اتحاد به‌دنبال تصویب طرح‌های گوناگون برای پیشرفت استان بوشهر باشند.

نوای جنوب:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی باید با وفاق و اتحاد به‌دنبال تصویب طرح‌های گوناگون برای پیشرفت استان بوشهر باشند.

نمایندگاه استان با وفاق به‌دنبال پیشرفت استان باشند

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با چهار نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که استان بوشهر ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های گوناگون دارد، گفت: باید به سمت طرح‌های کلان اقتصادی بر اساس ظرفیت‌های آمایشی در استان بوشهر همراه با پیوست فرهنگی و اجتماعی پیش رفت.

او اضافه کرد: راه‌آهن یکی از مهمترین زیرساخت‌ها در پیشرفت استان بوشهر است که باید در برنامه هفتم توسعه و هم‌چنین بودجه سال آینده جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: جدای از راه‌آهن مرکزی، باید با نگاهی آینده‌نگرانه بوشهر را در مسیر راه‌آهن از ساحل مکران تا بوشهر، بصره، لاذقیه و لبنان دید و برای رسیدن به آن تلاش کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: ایجاد شهرک‌های صنعتی خرما، گوجه‌فرنگی و صنایع و فرآورده‌های دریایی دنبال شود تا ایجاد اشتغال پایدار را نیز در پی داشته باشد.

او اضافه کرد: بهره‌ی آلایندگی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی باید برای تمام استان بوشهر باشد که البته ضریب نفوذ دوری و نزدیکی شهرهای استان به این صنایع نیز در نظر گرفته شود.

او با تأکید براین‌که که حاکمیت استان بوشهر در پارس جنوبی نباید از بین برود، گفت: نقدینگی شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در استان باید در استان بوشهر هزینه شود و مالیات آن‌ها نیز باید به استان بوشهر برسد.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: نظارت نمایندگان باید به‌گونه‌ای باشد که دولت را در مسیر انجام وظایفش کمک‌رسان باشد و هدف ما تسهیل کار دولت برای رسیدن به هدف‌هایش در خدمت به مردم است.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اصلی‌ترین کار کنونی نمایندگان مجلس توجه به معیشت مردم و تأمین کالاهای اساسی است.

غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس نیز گفت: دولت باید با هدف حل مشکلات اقتصادی لوایحی را برای تصویب به مجلس ارائه کند و در چند ماه باقی‌مانده از این دوره نیز کار خود را تا روز پایانی با قوت ادامه دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس هم گفت: تأمین اعتبار ملی برای اجرای طرح‌های استانی از مهمترین وظایف مدیران استانی است که باید آن را با جدیت پیگیری و تأمین کنند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار