نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 شهريور 1399 - 13:07

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم روند افزایشی شرجی در این استان رطوبت هوای گناوه به ۱۰۰ درصد رسید.

نوای جنوب:محمدرضا انصاری در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت خارگ، عسلویه، بوشهر، دیر، دیلم، برازجان و جم نیز به ترتیب رطوبت ۹۶، ۸۷، ۸۶، ۸۵، ۸۰، ۶۸ و ۵۶ درصدی را تجربه کردند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و جم به ترتیب با ۴۴ و ۲۶ درجه بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

انصاری ادامه داد: بررسی نقشه‎های هواشناسی نشان می دهد که تا اوایل هفته آینده در بیشتر ساعت‏‌های روز وضعیت جوی و دریایی به نسبت آرامی در این استان و روی دریا برقرار خواهد بود.

وی گفت: همچنین امروز و فردا در ساعت‏‌های از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات شرقی و جنوبی این استان احتمال رشد ابرهای همرفتی و وقوع ناپایداری‌های موقت جوی دور از انتظار نیست.

انصاری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی و در مناطق جنوبی در ساعت‏‌هایی از بعد از ظهر و شب گاهی افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش بینی می‎شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی طی ساعت‎هایی از بعد از ظهر و شب گاهی بیش از تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.

انصاری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۰۰:۴۶ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۷:۵۲ ، مد ساعت ۱۳:۲۱ و جزر دوم ساعت ۱۸:۰۷ خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رطوبت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار