نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 شهريور 1399 - 18:11

نوای جنوب:عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به منظور پیگیری روند احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان جم از این مرکز درمانی بازدید و بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه تاکید کرد.

نوای جنوب:

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر؛گراوند گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در خصوص تکمیل پروژه درمانگاه تامین اجتماعی جم این مرکز درمانی تا پایان سال قابل بهره برداری خواهد بود.
خدابخش بارگاهی معاون درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در حاشیه این بازدید با اشاره به پروژه های در حال احداث تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر ساخت سه مرکز درمانگاهی در شهرهای برازجان ، خورموج و جم با پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‌ای در جریان می‌باشد و امیدواریم با راه‌اندازی این مراکز در سال جاری خدمات مطلوب تر و بهتری به جامعه هدف ارائه نماییم.
بارگاهی افزود: در راستای توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی استان عملیات اجرایی سه پروژه توسعه ۶۴ تختخوابی بیمارستان مهر برازجان، درمانگاه دلوار و درمانگاه دیلم نیز در سال جاری کلید خواهد خورد.
معاون درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر افزود: به منظور ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان تنگستان، مرکز درمانی در مکانی استیجاری تا زمان بهره‌برداری مرکز جدید در شهر دلوار راه‌اندازی خواهد شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار