نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 مرداد 1399 - 01:01
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش حوزه علمیه خواهران استان در عرصه فعالیت‌های جهادی تاکید کرد: خدمت به مردم ویژگی حوزه انقلابی است که حوزه علمیه خواهران استان بوشهر آن را دارا است.

 








نوای جنوب:مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از مواضع شفاف و انقلابی و روحیه مطالبه‌گری نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.
حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مواضع مردمی و انقلابی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ستودنی است.
وی رفع مشکل اشتغال در سطح استان را یک ضرورت دانست و ادامه داد: استان بوشهر با این همه منابع رو زمینی و زیر زمینی نباید مشکل اشتغال داشته باشد.
دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: حوزه‌های علمیه از نهادهای انقلابی، تأثیرگذار و بسیار مهم در ایران اسلامی هستند.
وی با اشاره به پیشگامی حوزه علمیه در بیان مطالبات مردم و پیگیری این مسائل افزود: ارتباط و تعامل حوزه علمیه خواهران با بدنه مردم در ایجاد امید و نشاط در جامعه بسیار تأثیر گذار است و باعث ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی خواهد شد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش حوزه علمیه خواهران استان در عرصه فعالیت‌های جهادی تاکید کرد: خدمت به مردم ویژگی حوزه انقلابی است که حوزه علمیه خواهران استان بوشهر آن را دارا است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر رضایی

نظرات کاربران
درود خدا بر مردان شیرپاک خورده ای که به عهد خود وفا کرده و به دور از هر هیاهوی کاسب گرانه ،مطالبات مردمانی را که صادقانه و در اوج غرور رای هایشان را به صندوق ها ریختند تا دستی بیرون بیاید که بتواند نگهبان وحافظ نظام مقدسشان باشد.

مارا حقی است اگر به ما داده شود، وگرنه بر پشت شتران سوار شویم و برای گرفتن آن برآنیم هر چند شب روی به طول انجامد.(نهج البلاغه)
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار