نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 مرداد 1399 - 18:55

نوای جنوب:رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: به همت دفتر مرجع عالیقدر آیت الله سیستانی و دعوت امام جمعه گناوه ،دکتر ابوالفضل مظفری از پزشکان بنام ملی و فوق تخصص بیماری‌های ریوی جهت مشاوره و همکاری با کادر درمانی بیمارستان و خدمات دهی رایگان به بیماران ریوی ازجمله کرونایی در این شهرستان حضور یافته است.

نوای جنوب:علی دریانورد در گفت وگو با ایرنا افزود: این پزشک حاذق کشور در طول حضور خود در این شهرستان به ویزیت رایگان در کلینیک امام خمینی (ره) به مدت دو روز (چهارشنبه و پنجشنبه) ،نشست مشترک با پزشکان گناوه ای و سرکشی از بخش مراقبت از بیماران کرونایی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه می پردازد.

وی اظهارداشت: براساس هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین حوزه درمان و سلامت و پزشکان این بیمارستان قراراست از تجربیات و مشاوره های این فوق تخصص در جهت تبادل اطلاعات درخصوص بیماران کرونایی بهره گرفته شود.

وی ضمن تشکر از نگاه ویژه امام جمعه گناوه به کادر بهداشت و درمان شهرستان افزود : در پایان حضور این پزشک ،  نشست مشترک با مسئولین شهرستان برگزار خواهدشد و لیست کاملی از تجهیزات موردنیاز بخش بهداشت و درمان در اختیار ایشان جهت انعکاس به دفتر مرجع عالقدر حضرت آیت الله سیستانی ارائه خواهد شد.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه یادآورشد: حجت الاسلام شهرستانی مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی با نظر مساعد این مرجع عالیقدر مدتی است با ارسال پزشکان حاذق به مناطق محروم و مرزی نسبت به تجهیز مراکز درمانی سطح کشور اقدام می‌کنند و در این راستا به شهرستان گناوه نگاه ویژه ای داشته است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار