نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 تير 1399 - 14:02
دکتر کشمیری

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند گفت: مؤثرترین روش محافظت در برابر کرونا ماسک است ‏و اگر فرد سالم و شخص بیمار هر دو ماسک نزنند، خطر انتقال ویروس بیش از ۷۰ درصد است. ‏

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند گفت: مؤثرترین روش محافظت در برابر کرونا ماسک است ‏و اگر فرد سالم و شخص بیمار هر دو ماسک نزنند، خطر انتقال ویروس بیش از ۷۰ درصد است. ‏

مراقبت از ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یوخلیج فارس: در حالی که مدتی است آمار روزانه مبتلایان به کرونا در استان بوشهر اعلام نمی‌شود، امروز دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان در وضعیت خود عدد مبتلایان را بیش از 5 هزار نفر اعلام کرد.

  مدتی است آمار روزانه مبتلایان به کرونا در استان بوشهر اعلام نمی‌شود و فقط آمار بیماران بستری گفته می‌شود.

اما امروز، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر در وضعیت خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: امروز تست کرونای مثبت استان از مرز 5 هزار نفر عبور کرد.

keshmiri vazeeyat
در همین حال آمارهای دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر نشان می‌دهد: در ۲۴ ساعت گذشته 19 مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۹۷ مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۲۶ نفر از آن‌ها در بخش آی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

به گزارش خلیج فارس؛ دکتر سعید کشمیری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و ۱۸ مورد از موارد بستری نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی با اشاره به افزایش دو مورد مبتلای جدید بستری در بخش‌های مراقبت ویژه افزود: اکنون ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو (ICU) تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: ۹۷ مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

فوت دو بیماری کرونایی

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند، افزود: امروز یک خانم ۶۷ ساله ساکن شهرستان بوشهر و یک آقای ۷۰ ساله ساکن شهرستان تنگستان هر دو با سابقه بیماری زمینه‌ای فوت کرده‌اند.

لزوم استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلا به کرونا

وی با تأکید بر ضرورت استفاده هم استانی‌ها از ماسک عنوان کرد: مؤثرترین روش محافظت در برابر کرونا ماسک است ‏و اگر فرد سالم و شخص بیمار هر دو ماسک نزنند، خطر انتقال ویروس بیش از ۷۰ درصد است. ‏

دکتر کشمیری تاکید کرد: اگر فرد سالم ماسک بزند، ولی فرد بیمار ماسک نزند خطر به کمتر از ۵۰ ‏درصد کاهش می‌یابد و این در حالی است که اگر فرد بیمار و سالم هر دو از ماسک استفاده کنند خطر انتقال بیماری تا ۹۵ درصد ‏کاهش پیدا می‌کند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار