نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1399 - 16:41
سردار واعظی خبر داد

نوای جنوب: فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری مرد 68 ساله درشهرستان دشتستان خبرداد.

نوای جنوب: فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری مرد 68 ساله درشهرستان دشتستان خبرداد.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "خلیل واعظی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در ساعت 17 روز اول فروردین سال جاری در پی  اعلام کشف جسد فردی در یک دامداری حوالی شهر برازجان، سریعا کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
سردار واعظی گفت: در بررسی های اولیه ماموران پلیس آگاهی مشخص شد جسد متعلق به مردی 68 ساله می باشد که حدود یک هفته از مرگ وی می گذرد.
وی بیان داشت: با بررسی های علمی و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان و اخذ نظریه پزشکی قانونی فرضیه قتل متوفی تقویت و تلاش برای شناسائی و دستگیری قاتل آغاز شد.
ین مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: با تحقیقات پلیسی  و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان آگاهی عامل ارتکاب قتل که فردی 38 ساله و اهل برازجان بوده شناسائی و در عملیاتی غافلگیرانه در سطح شهر برازجان دستگیر شد.
سردار واعظی در ادامه تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران متهم به ارتکاب قتل اعتراف و اظهار داشته به دلیل اختلافات قبلی با شلیک گلوله وی را در دامداری به قتل رسانده است .
فرمانده انتظامی استان بوشهر بابیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم دو قبضه اسلحه بهمراه مقادیری مهمات کشف شد عنوان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
قاتل

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار