نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1399 - 12:43

نوای جنوب:فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات و صاحبان اندیشه و قلم تبریک عرض می نمایم.

نوای جنوب: 

 
بسمه تعالی
سلام علیکم
فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات و صاحبان اندیشه و قلم تبریک عرض می نمایم.
کارگزاران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی با ایفای نقش ویژه خود در کسب اطلاع از محیط پیرامون سازمان و همچنین انتشار اخبار و اطلاعات سازمانی به جامعه ذی نفعان نقشی مهم و حیاتی ایفا می‌کنند و به منزله دریچه های ارتباط سازمان با جامعه، زمینه های بقاء، دوام و تعالی آن را مهیا می‌سازند.
حوزه روابط عمومی یکی از ارکان تأثیرگذار در مسیر تعالی سازمانی است که می تواند زمینه های بهبود مستمر را فراهم سازد و بسترساز بهره‌وری سازمانی شود. کارگزاران این حوزه مجموعه ای از وظایف و مسئولیت هایی را برعهده دارند که با عمل به آنها، سازمان می‌تواند با آرامش خاطر بیشتری طی طریق کند و به اهداف راهبردی خود تحقق بخشد. با بهره گیری از ابزارهای در اختیار این حوزه می‌توان در بین کارکنان حس تعلق و تعهد سازمانی را تقویت کرد. تسهیل ارتباطات میان بدنه شرکت و مدیریت عالی و نیز بسترسازی برای مشارکت تمامی ارکان از جمله وظایف این حوزه است که تأثیر بسزایی در ایجاد انسجام سازمانی دارد.
روابط عمومی همچنین با تسریع در اطلاع رسانی دقیق، شفاف و صریح درون و برون سازمانی زمینه ساز اعتماد میان سازمان و ذی نفعان است. این حوزه همچنین با کمک به جامعه پذیری کارکنان و تعمیق و تقویت فرهنگ سازمانی، دوام و بقای سازمان را تضمین می کند.
باردیگر ضمن تقدیم صمیمانه ترین تبریک ها و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه معنوی، سعادت و بهروزی شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
عبدالحمیدحمزه پور


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حمزه پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار