نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1399 - 20:58

نوای جنوب:به گفته مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر،تعطیلی یا کاهش زمان فعالیت جایگاه‌های سوخت یا کاهش سهمیه فرآورده‌های نفتی نداریم.

نوای جنوب: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت در این استان به صورت عادی در حال فعالیت هستند و هیچ جایگاهی با تعطیلی یا کاهش زمان فعالیت رو به رو نبوده است.

فعالیت جایگاه‌های سوخت بوشهر عادی است/ کاهش ۵۳ درصدی مصرف بنزین  مسعود نیک تاج بیان کرد: جایگاه‌های عرضه سوخت استان مانند همیشه شبانه روزی در خدمت مردم هستند و تعطیلی یا کاهش زمان فعالیت جایگاه‌ها یا کاهش سهمیه فرآورده‌های نفتی نداریم.

 ، او ادامه داد: سوخت به میزان کافی در استان وجود دارد و با رعایت نکات بهداشتی در جایگاه‌های عرضه به مردم تحویل داده می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر با اشاره به کاهش ۵۳ درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی، افزود: پارسال در تعطیلات نوروزی به طور میانگین روزانه دو میلیون و ۲۲۱ هزار لیتر بنزین مصرف می‌شد در صورتی که امسال این میزان به یک میلیون و ۵۶ هزار لیتر رسیده است که نشان می‌دهد مصرف این فرآورده ۵۳ درصد کاهش یافته است.

نیک تاج، کاهش مصرف بنزین را نشان دهنده کاهش سفرها دانست و گفت: میزان مصرف بنزین دیروز یعنی در ۸ فروردین ۹۹ در استان به یک میلیون و ۳۷ هزار لیتر رسید در حالی که پارسال در چنین روزی میزان مصرف دو میلیون و ۶۲ هزار لیتر بود.

او با تاکید بر ضدعفونی جایگاه‌های سوخت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، از مردم نیز خواست هنگام پرداخت وجه سوخت، از کارت بانکی استفاده کنند و از ارائه اسکناس بپرهیزند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: اگر مردم با مشکلاتی در زمینه عرضه سوخت در جایگاه‌های استان رو به رو شدند موضوع را با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند تا بررسی شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بنزین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار