نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 بهمن 1398 - 16:18
براساس اعلام هواشناسی:

نوای جنوب: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

نوای جنوب: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به استان بوشهر از ظهر امروز، بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد با احتمال بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.زهرا راستگو بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از ظهر امروز و طی روز یک‌شنبه با نفوذ و استقرار تدریجی یک سامانه جوی ناپایدار همراه با هوای سرد، ضمن افت محسوس دما و تداوم آن تا روز سه‌شنبه و افزایش قابل ملاحظه سرعت وزش باد شمال غربی، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار به همراه رعدوبرق و در مناطق مرتفع با احتمال بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به رگباری بودن بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست، ضمن اینکه از ظهر امروز تا اوایل روز سه شنبه به سبب وزش باد شدید (گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت)، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به وضعیت جوی و دریایی استان تا فردا گفت: آسمان قسمتی ابری، به‌تدریج افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران، گاهی رگبار، رعدو برق و وزش باد شدید و کاهش دما، طی امشب تا بامداد فردا در مناطق مرتفع با احتمال بارش خفیف برف و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی اضافه کرد: جهت باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، به‌تدریج شمال غربی با سرعت ۱۸ تا ۴۸ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر، به‎تدریج ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر وگاهی بیش از ۳ متر پیش‌بینی می‌شود.

به نوشته خبرگزاری صداوسیما، راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۲۸ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۲۴ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۳:۴۱ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۲۰:۱۶ دقیقه خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
برف در استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار