نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 بهمن 1398 - 20:15
سرهنگ فرهاد آراوند

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسا یی و دستگیری اعضای باند مسلحانه شرارت در این شهرستان خبر داد .





نوای جنوب: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسا یی و دستگیری اعضای باند مسلحانه شرارت در این شهرستان خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار خبری پلیس، سرهنگ "فرهاد آراوند" در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت : در پی دریافت  چند فقره شکایات و گزارش مبنی بر انجام  تهدید، ایجاد مزاحمت، ضرب و شتم و تظاهر به قدرت نمایی در حالت مستانه توسط تعدادی شرور مسلح در تفرجگاه های شهرستان دشتستان، کارگروه ویژه ای با محوریت پلیس امنیت عمومی تشکیل و شناسایی و دستگیری اعضاء باند مذکور در دستور کار قرار گرفت .

این مقام انتظامی عنوان کرد: با تحقیقات گسترده ی میدانی و اقدامات اطلاعاتی و جمع آوری، هویت متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی اقدامات لازم جهت دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی و طراحی دقیق عملیاتی و طی چند مرحله عملیات ضربتی و بازرسی های مکرر از مخفی گاه های احتمالی متهمان در نهایت سردسته باند مذکور به همراه چهار نفر از همدستان وی دستگیر و تعداد چهار قبضه اسلحه غیر مجاز از آنان کشف شد.

سرهنگ آراوند گفت: متهمان در مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده از سوی پلیس به بزه های انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند .



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرهنگ آراوند

نظرات کاربران
درود.خدا قوت
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار