نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 دي 1398 - 14:10

نوای جنوب: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم بارندگی در استان تا فردا خبر داد و گفت: به سبب وزش شدید بادهای شمال غربی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

نوای جنوب: 

پیام مساعدی   اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طی امروز و فردا، بارندگی‌ها، به‌صورت بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد و در برخی نقاط احتمال ریزش تگرگ، به تناوب در سطح استان تداوم یابد.

وی اضافه کرد: از روز جمعه با خروج تدریجی سامانه از شمال استان، ضمن وزش باد شدید شمالی، دمای هوا نیز تا اواسط هفته آینده به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از فردا تا روز یکشنبه نیز به سبب وزش شدید بادهای شمال غربی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار پراکنده باران و رعدوبرق و وزش باد و فردا در برخی نقاط احتمال مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی بیش از ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار