نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 خرداد 1403 - 21:42

نوای جنوب: به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در دوسال گذشته 16 هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.





نوای جنوب: به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در دوسال گذشته 16 هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

🔸کشاورزی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ریل گذاری های خوبی در حوزه اشتغال شده است، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با راه اندازی سامانه جستجوی شغل اهداف بزرگی را دنبال می کند و گسترش چتر خدمات کاریابی به عموم مخاطبان(کارجویان و کارفرمایان)، کاهش هزینه‌های جستجوی شغلی، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان از اهداف اصلی راه‌اندازی سامانه جستجوی شغل است.

🔸مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر تصریح کرد: در صورتی که متقاضیان کار فاقد مهارت باشند با هماهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای می‌توانند در دوره های مهارتی شرکت و سپس مشغول به کار شوند.

🔸وی با تأکید بر ضرورت ثبت نام کارجویان و کارفرمایان در سامانه جستجوی شغل تصریح کرد: با توجه به مرجع بودن سامانه جستجوی شغل، ضرورت دارد کارجویان و کارفرمایان برای ثبت نام و دریافت خدمات به این سامانه به آدرس shoghl.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

🔸وی ادامه داد: فعالیت سامانه به این صورت است که کارجویان در سامانه ثبت‌نام و رزومه یا توانایی خود را درج می‌کنند، قسمتی از سامانه به عرضه و قسمتی دیگر به تقاضای شغل اختصاص دارد.

🔸مصدق کشاورزی خاطرنشان کرد: کلیه کارفرمایان می‌توانند تقاضای شغل دهند و فرصت شغلی خود را اعلام کنند و کارفرما یک کاریابی را در داخل سامانه مشخص می‌کند که کاریابی کل ثبت‌نام شدگان را در سامانه مشاهده می‌کند و بهترین رزومه را برای کارفرما ارسال می‌کند.

🔸مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر مطرح کرد: نکته دوم این است که قبلاً وقتی کارفرمایی می‌گفت نیروی کار احتیاج دارد کاریابی به رزومه‌های موجود بسنده می‌کرد اما در این سامانه می‌تواند همه افراد را بررسی و بهترین فرد را برای کارفرما انتخاب کند، در این روش امورات برای کارفرما و کارجویان سریع‌تر و بهتر پیش می‌رود و البته هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار