نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 اسفند 1402 - 20:20
صادر شد

نوای جنوب:جعفر پورکبگانی، منتخب مردم بوشهر در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی، به مناسبت برگزاری انتخابات و اقبال مردم به وی پیامی صادر کرد. این پیام به شرح زیر است:





نوای جنوب:جعفر پورکبگانی، منتخب مردم بوشهر در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی، به مناسبت برگزاری انتخابات و اقبال مردم به وی پیامی صادر کرد. این پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

مردم استعمار و استبداد ستیز استان بوشهر، و به ویژه شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم که همواره در خط مقدم نبرد با بیدادگران و دشمنان ملت و کشور ایران بوده‌اند این بار نیز با حضور خود علیرغم تمامی ناملایمات و گرفتاری‌ها، دسائس دشمنان ایران را نقش بر آب کردند. 

 

مردمانی که از گناوه جنبشی علیه استبداد خلفای جائر عباسی را آغازیدند. در بندر ریگ و خارگ علیه استعمار هلند نبرد کرده و هلندی‌ها را از خلیج فارس برای همیشه بیرون راندند. در بوشهر و چغادک با انگلیسی‌های غاصب جنگیدند. در دیلم و لیراوی مقابل قاچاق مشروب انگلیسی‌ها ایستادگی کردند. از حیات داوود علیه استبداد پهلوی شوریدند. و نهایتا در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هزاران جانباز و شهید تقدیم اسلام و ایران کردند.

 

این مرزداران دلاور ایران، شایسته بهترین خدمتگزاران هستند. حقیر بدینوسیله ابتدا از تک تک مردمی که در انتخابات شرکت کرده و با مشارکت خویش، دلسوزی خود را برای اعتلای این مرز و بوم نشان دادند تشکر می‌کنم. و سپس از این که بنده را به افتخار خدمتگزاری خود برگزیدند سپاسگزار همیشگی ایشان خواهم بود.

 

از دیگر نامزدهای انتخابات که با بذل آبروی خود مردم را تشویق به حضور نموده، بر مشارکت افزوده و پایه‌های مشروعیت نظام را مستحکم‌تر کردند نیز کمال تشکر را دارم. حتماً نزد پرودگار مأجورند. اگر بر سر حقیر منت گذاشته و افتخار یاری بدهند، از تجارب نمایندگی و مدیریتی و دانش کارشناسی این عزیزان هم برای حل مسائل مردم حتما استفاده خواهم کرد.

 

از همه مردم استدعا دارم که بنده را از تذکر و نصیحت خویش محروم نکرده، بر عملکرد حقیر نظارت دقیق نموده، از بنده پاسخگویی را در مساجد و مجامع مطالبه کرده و نهایتا دعا کنند تا تغییری در حال حقیر پیش نیاید و کبر و خودپرستی و مردم‌گریزی را نزد این خدمتگزارشان شاهد نباشند.

 

والسلام علی عبادالله الصالحین

جعفر پورکبگانی



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورکبگانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار