نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 بهمن 1402 - 14:16
همزمان با سراسر کشور:

نوای جنوب:معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به تلاش دولت برای تحقق عدالت، قانون گرایی و تکیه بر ظرفیت داخل گفت: دولت سیزدهم عزمی جدی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم دارد.

 

نوای جنوب:معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به تلاش دولت برای تحقق عدالت، قانون گرایی و تکیه بر ظرفیت داخل گفت: دولت سیزدهم عزمی جدی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم دارد.محسن منصوری در مراسم راهپیمایی مردم بوشهر اظهار کرد: خط انقلاب اسلامی همان خط بعثت است که با پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ شده است.

وی با اشاره به اینکه اسلام یک دین کامل است و همه شئون زندگی را در بر می‌گیرد اضافه کرد: برخی شئون به فراموشی سپرده شده بود و با پیروزی انقلاب اسلامی مجدداً احیا شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی آرمان‌های مهمی همچون عدالت، آزادی، را احیا کرد و در راستای تحقق کامل این آرمان‌ها گام برداشت.

وی به کیفیت حرکت به سمت تحقق آرمان‌ها اشاره کرد و افزود: آرمان اصلی ما تحقق تمدن نوین اسلامی است که مدینه فاضله ما است و این مهم به عنوان افق نهایی مد نظر است که برخی را طی کردیم و برخی نیز در مسیر تحقق است.

منصوری با اشاره به شاخص‌های تحقق تمدن نوین اسلامی بیان کرد: دولت سیزدهم پای تحقق این شاخص‌ها ایستاده است و تلاش داریم که با سرعت و جدیت این موضوع را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه این شاخص‌ها با یک نگاه انقلابی قابل تحقق است تاکید کرد: حاکمیت تفکر لیبرالی نمی‌تواند ما را به این سمت ببرد. سال‌ها برخی دولت‌ها می‌گفتند که ما نمی‌توانیم و این تفکر ما را عقب انداخت و برخی مسائل و مشکلات امروز ما نشأت گرفته از همان زمان است.

استفاده از ظرفیت‌های داخلی و تکیه بر مردم

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: مردم ما تجربه ۴۵ ساله خود را راه روشنی برای تحقق آرمان‌های خود می‌دانند. خیلی از توفیقات ما با اتکا به ظرفیت‌های داخلی محقق شده است.

وی استفاده از ظرفیت‌های داخلی و تکیه بر مردم را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را تکیه بر مردم و استفاده از ظرفیت داخل می‌داند.

منصوری با بیان اینکه جریان سالم و دست‌پاک باید در رأس امور باشد افزود: عمده کارگزاران کشور از این جنس هستند و افراد با نگاه اعتقادی انتخاب می‌شود.



















































 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
22بهمن

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار