نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 بهمن 1402 - 02:17

نوای جنوب: شورای اداری بخش سعدآباد به ریاست مهندس حمزه امین نژاد سرپرست بخشداری سعدآباد برگزار گردید

نوای جنوب: شورای اداری بخش سعدآباد به ریاست مهندس حمزه امین نژاد سرپرست بخشداری سعدآباد برگزار گردید؛

آغاز سخنان بخشدار سعدآباد پیرامون اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، فراهم نمودن بسترهای مناسب در جهت مشارکت حداکثری توسط مسؤلین ادارات، نهادها و ارگانها، برگزاری انتخابات سالم و رعایت قانون در طرفداری از کاندید خاص و استفاده مساوی از اموال و فضاهای دولتی و رعایت ماده ۷۵ قانون انتخابات با عنوان استانداران، سفرا، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و معاونان و مشاوران آنها و بازرسان و سایر دست اندرکاران امور اجرایی و نظارتی انتخابات در طول مدت مسئوولیت در فرآیند انتخابات موظفند، در ساعات و محیط اداری و غیر اداری بی طرفی کامل را حفظ نمایند و نمی توانند به نفع یا به ضرر نامزدها و احزاب و گروه های سیاسی در انتخابات و مواضع آنها اقدام یا 

اعلام نظر کنند.

 ایشان در ادامه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر خواستار تبیین و انتشار خدمات دولت سیزدهم به منظور آگاهی بخشی عموم مردم همراه با تزئین محیط داخلی و پیرامونی ادارات، شهرها و روستاها توسط متولیان مرتبط به منظور تلطیف فضاهای عمومی ایام الله دهه مبارک فجر گردیدند.

🔷 رییس شورای اداری بخش سعدآباد افزود: نسل دهه هفتاد و هشتاد علی رغم تبلیغات وسیع دشمنان جهت القاء افکار عمومی مبنی بر عدم تمایل به نظام، این تبلیغات مستمر در مراسم اعتکاف امسال مشاهده گردید که جوانان گام دوم و حتی نوجوانان بصورت خود جوش در مساجد و حسینیه ها به طور شایسته به معنویات معتقد می‌باشند.

🔷 بخشدار سعدآباد  در ادامه یکی از مهمترین راهبردها جهت ارتباط با جوانان را ایجاد زیر ساخت های فرهنگی، استفاده از روحانیون و خطیبان قابل جهت تبیین وضع موجود داخلی و نقشه دشمنان، حضور در مراسمات معنوی و مذهبی به ویژه نمازهای جمعه و جماعت، ایفای نقش اصلی خانواده ها و آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان با اهمیت و اساسی ترین وظایف عنوان نمودند.

🔷 مهندس امین نژاد از مسؤلان دستگاه ها و ادارات دولتی خواستند که نسبت به پیگیری و اجرایی نمودن حوزه مسؤلیت خود در جهت خدمت و رضایت عموم مردم بصورت میدانی وارد عمل بشوند. ایشان در ادامه اظهار داشت: همواره بصورت محسوس و نامحسوس و استفاده از نظرات مردم عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان احساء و در نهایت با ارزیابی های انجام شده چنانچه مدیری نتواند پیگیر حوزه مسؤلیت خود و رضایت جامعه بشود عذر آنرا خواهد خواست.

🔹امین نژاد  در خصوص بازدیدهای بعمل آمده و گزارشات مردمی در سطح بخش عملکرد بعضی از نانوائیها را به لحاظ کمی و کیفی مطلوب ندانستند و افزود: در صورت تکرار تخلف و یا تغلب در وظایف مصوب شورای آرد و نان متصدیان متخلف به اداره تعزیرات معرفی و برابر قانون برخورد بدون اغماض در جهت حق مردم خواهد گردید.

رییس شورای اداری بخش سعدآباد گفت: در آینده ای نزدیک سرنوشت شهرداری سعدآباد با انتصاب فردی فعال، متخصص، مردمی و دارای سلامت نفس در جهت رضایت عمومی و تغییر در عقب افتادگی های مبلمان شهری و ثبات حوزه اداری شهرداری توسط مسؤلین مرتبط و ذی صلاح به مردم شهر سعدآباد معرفی خواهد شد.

در پایان آقایان محمد حسن زاده، احمد شهریاری، مصطفی عابدی و سرکار خانم دکتر سارا مطهری به ترتیب بعنوان رییس اداره ثبت و احوال ، اداره امور مالیاتی بخش سعدآباد، دهیار روستای آلیوسفی و رییس مرکز جامع سلامت روستایی نظرآقا معارفه شدند‌‌‌‌.
















کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار