نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 بهمن 1402 - 19:02

نوای جنوب:سایت رسمی حسن روحانی با انتشار خبری مدعی رد صلاحیت رئیس دولت تدبیر و امید به‌عنوان نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد.

نوای جنوب:سایت رسمی حسن روحانی با انتشار خبری مدعی رد صلاحیت رئیس دولت تدبیر و امید به‌عنوان نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد.

به گزارش ایسنا، سایت رسمی حسن روحانی در خبری اعلام کرد که «طبق اعلام یکی از مقامات شورای نگهبان، فقهای این شورا صلاحیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برای نامزدی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را تائید نکردند.   گفتنی است این موضوع از طریق وزارت کشور نیز به طور رسمی اعلام خواهد شد.»

بر اساس این خبر پیش‌ازاین مطرح شده بود که این احتمال وجود دارد رئیس دولت سابق به دلیل ترک فعل‌های انجام شده و تشکیل پرونده در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شود.

البته طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی با تأکید بر این که هنوز نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای ششمین دوره مجلس خبرگان اعلام نشده است، از رسانه‌ها خواست که از پیش‌بینی در این زمینه خودداری کنند.

 

سخنگوی قوه قضائیه  همچنین پیش از این در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلفات حسن روحانی در مداخلات ارز و بورس، گفته بود: با توجه به اینکه ایشان در کسوت روحانیت قرار دارد، چنانچه پرونده‌ای هم برای ایشان تشکیل شده باشد در مرجعی به نام دادستانی ویژه روحانیت با حفظ حوزه قضایی مربوطه صرف نظر از صحت و سقم قضیه عرض می‌کنم؛ تشکیل شده است و مرجع مورد نظر باید پاسخگو باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
روحانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار