نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 دي 1402 - 15:55

نوای جنوب:هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد با عبور یک سامانه ناپایدار از جو استان، بارش پراکنده باران بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

نوای جنوب:هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد با عبور یک سامانه ناپایدار از جو استان، بارش پراکنده باران بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود. معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشاندهنده تداوم وزش باد‌های شمالی بر روی دریا تا اوایل هفته آینده است، بنابراین در این مدت سواحل استان به تناوب متلاطم خواهد بود.

 

زهرا راستگو افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود در ساعت‌هایی از وقت فردا و روز جمعه با تاثیر سامانه ناپایدار جو، ضمن افزایش پوشش ابر در سطح استان و روی دریا، احتمال وقوع بارش پراکنده باران بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.

 

وی جهت وزش باد را تا فردا شمال غربی تا شمالی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا با سرعت ۱۶ تا ۳۸ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

 

معاون هواشناسی بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا هم ۹۰ تا ۱۵۰ و در برخی ساعت‌ها تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

 

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۲۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۳۵، جزر دوم ساعت ۱۲:۴۰ و مد دوم ساعت ۱۹:۵۵ دقیقه است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بارش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار