نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 آذر 1402 - 21:57

نوای جنوب:رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به وقوع قتل در سال ۱۳۸۱ در شهر بوشهر و متواری شدن متهم محکوم قصاص نفس گفت: پس از ۲۱ سال این متهم در یک عملیات هدفمند دستگیر و تحویل زندان شد. 

نوای جنوب:رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به وقوع قتل در سال ۱۳۸۱ در شهر بوشهر و متواری شدن متهم محکوم قصاص نفس گفت: پس از ۲۱ سال این متهم در یک عملیات هدفمند دستگیر و تحویل زندان شد. سرهنگ جوشن سهرابی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه برخورد با متخلفان در اولویت برنامه نیروی انتظامی استان قرار دارد، اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و تحقق مطالبات مردمی در برخورد با افراد هنجارشکن اجتماعی، طرح پیشگامان انتظامی 4 اجرا و متخلفان و متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از شناسایی قاتل فراری در بوشهر پس از 21 سال خبر داد و بیان کرد: در سال 1381 در شهر بوشهر یک مورد وقوع قتل عمد رخ داد و قاتل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه قاتل به قصاص نفس در دستگاه قضایی محکوم شد، گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان بوشهر پس از شناسایی مخفیگاه متهم، در یک عملیات هدفمند دستگیر و به قاضی شعبه اجرا احکام دادسرای بوشهر معرفی و برای تحمل کیفر روانه زندان شد.

سهرابی با بیان اینکه برخورد با تخلفات گوناگون در دستور کار پلیس قرار دارد تصریح کرد: در این راستا برخورد با کلاهبرداران در اولویت برنامه‌های کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار دارد.

وی از دستگیری دو کلاهبردار با هویت مشخص با تبلیغ و تطمیع افراد خبر داد و بیان کرد: در این راستا دو کلاهبردار که با شگرد تحویل خودرو از خودروسازان با استفاده از حواله خودرو، از مالباختگان کلاهبرداری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای اینکه آحاد جامعه در دام افراد کلاهبردار قرار نگیرند، قبل از انجام هرگونه معامله و یا تنظیم سند، پس از اطمینان کامل، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

سهرابی اضافه کرد: چنانچه افرادی مورد کلاهبرداری قرار گرفتند، در اسرع وقت به همراه مدارک و مستندات به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان بوشهر مراجعه کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
قاتل

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار