نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 آذر 1402 - 23:43

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشتستان؛ به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو مراسمی با حضور مصطفی بارگاهی، معاون سیاسی فرماندار دشتستان در دانشگاه پیام نور برگزار گردید.





نوای جنوب:مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور برازجان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشتستان؛ به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو مراسمی با حضور مصطفی بارگاهی، معاون سیاسی فرماندار دشتستان در دانشگاه پیام نور برگزار گردید.

 

🔸مصطفی بارگاهی در این مراسم ضمن تبریک سالروز ۱۶ آذر و روز دانشجو به دانشجویان شهرستان در این مراسم بیان داشت؛ دانشگاه باید مکانی برای افزایش قدرت تحلیل و مطالبه گری دانشجویان بوده و دانشجویان ما مطالبه گر باشند.

 

معاون سیاسی فرماندار دشتستان در این دیدار صمیمی با بیان اینکه دانشجویان نقش اساسی در پیشرفت و آبادانی کشور دارند، اظهار داشت: نقش دانشجو و دانشگاه در پیشرفت و آبادانی جامعه انکارناپذیر است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات سال جاری و لزوم مشارکت سیاسی همه جانبه در این امر به نقش و جایگاه دانشجویان و جامعه ی علمی برای تحقق این مهم و ایجاد شور و امید در جامعه و ناامید نمودن دشمنان پرداختند.

در پایان این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان در راستای حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت از دانشجویانی که به تازگی ازدواج کرده و یا صاحب فرزند شده بودند و همچنین از دانشجویان و اساتید نمونه تقدیر کرد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار